Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Volvo Cars rozšiřuje nabídku online služeb

Automobilka Volvo Cars uzavřela partnerství se společností Amazon, aby mohla zákazníkům v USA zprostředkovat službu doručování zásilek přímo do vozu.
Vydáno: 28.04.2018
Volvo doručení zásilky do vozu
Volvo doručení zásilky do vozu Autor: VOlvo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Uvedená spolupráce znamená značné rozšíření digitálních zákaznických služeb automobilky Volvo dostupných prostřednictvím platformy Volvo On Call v podobě snadno ovladatelné aplikace pro chytré telefony. Tato a další služby pomohou zákazníkům změnit způsob interakce s jejich vozidly. V současné době je služba dostupná pro 37 měst a jejich okolí na území Spojených států amerických a postupně se budou přidávat další města. Služba je dostupná pro miliony členů programu Amazon Prime a většinu majitelů vozů Volvo v USA.

Hlavními výhodami služby doručení do vozu jsou jednoduchost a pohodlnost. Zákazníci si stáhnou aplikaci Amazon Key a propojí svůj účet na Amazonu se svým účtem Volvo On Call. Po dokončení úvodního nastavení a registraci místa doručení mohou zákazníci nakupovat v internetovém obchodě Amazon a jako způsob doručení si vybrat možnost „Doručení do vozu“. O přibližné době doručení budou zákazníci informováni prostřednictvím aplikací Amazon Key a Volvo On Call. V den doručení by měli zákazníci zaparkovat svůj vůz v dosahu své doručovací adresy a kurýr nechá ve stanoveném časovém intervalu zásilku ve voze. Poté budou zákazníci informováni o úspěšném doručení balíčku a bezpečném uzamčení vozu.

„Doručení do vozu od roku 2015 nabízíme i v Evropě prostřednictvím programů zavedených pro severské země a Švýcarsko. Věříme totiž, že by doručování zboží mělo být stejně pohodlné a snadné jako jeho online nakupování,“ prohlásil Anders Tylman-Mikiewicz, viceprezident pro zákaznické online služby ve společnosti Volvo Cars.

Doručení do vozu (v ČR služba zatím není dostupná) je jednou z několika digitálních služeb, které automobilka nabízí svým zákazníkům prostřednictvím platformy Volvo On Call. Majitelé vozů Volvo mají již nyní možnost odeslat si údaje o místě konání své další schůzky z diáře přímo do palubního navigačního systému, najít nejbližší čerpací stanici, nebo dokonce najít svůj vůz na rozlehlém parkovišti či v ulicích neznámého města. Automobilka Volvo současně nabízí na vybraných trzích technologii digitálního klíče umožňujícího sdílení vozu prostřednictvím aplikace Volvo On Call (v ČR je funkce zatím dostupná jen pro Volvo XC40 od MY19). Platforma umožňuje majitelům Volva XC40 jednoduchým způsobem sdílet svůj vůz s rodinnými příslušníky a přáteli, aniž by si museli fyzicky předávat klíč od vozu. Platforma Volvo On Call byla v době svého uvedení první svého druhu a v současné době je k dispozici v přibližně 50 zemích včetně ČR, ve kterých se odehrává více než 90 % globálního prodeje společnosti Volvo Cars.

Článek je zařazen v: Volvo Cars , doručení do vozu , amazon , Volvo On Call , Amazon Key
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama