Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Toyota se chystá do bojové arény. Připravuje se limitovaná edice Hilux Gladiator.

Novozélandská Toyota oblékla model Hilux do nové zbroje. Na místním veletrhu se legendární pickup představil v bohaté terénní výbavě, která sklidila úspěch tak velký, že se automobilka rozhodla po vzoru této koncepční verze připravit novou limitovanou sérii Hilux Gladiator.
Vydáno: 12.04.2018
Toyota Hilux Gladiator
Toyota Hilux Gladiator Autor: Toyota
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

“Zkonstruovali jsme Hilux Gladiator Concept speciálně pro stánek Toyoty na veletrhu Mystery Creek Fieldays, abychom ukázali široké možnosti tohoto modelu. Zájem veřejnosti nás ohromil a nadchl,“ říká Spencer Morris, produktový ředitel Toyota New Zealand.

Koncepční Hilux Gladiator vznikl ve spolupráci s firmou Retro Vehicle Enhancements na základě modelu Hilux SR5 s pohonem 4WD. Tuning zahrnoval lifting zavěšení a dvacetipalcová kola s terénními pneumatikami. Agresivně vyhlížející zavěšení tvoří terénní celek s ochrannými rámy a navijákem, ochranným krytem olejové vany, šnorchlem a rozšířenými blatníky. K tomu všemu přibyla ještě LED světla na střeše a také grafika s logem Gladiator.

Styl Gladiatorovi dodává speciální čalounění z červené kůže, detaily ve stylu uhlíkového vlákna a koberečky s logem Gladiator. Některé další části dosud čekají na homologaci. Spencer Morris však ujistil, že Hilux Gladiator, který se představí na autosalonech, bude oproti koncepční verzi praktičtější.

Toyota Hilux 8. generace debutovala v Evropě roku 2016. Zatím poslední model se vyznačuje odolnější konstrukcí rámu a provedením interiéru ve standardu SUV. Automobil má větší terénní možnosti, zpevněnou skříň s nosností až 1 000 kg a motor D-4D 2.4 s turbodmychadlem s proměnnou geometrií lopatek (VTG) a intercoolerem, odpovídající normě Euro 6. Hilux vybavený šestirychlostní manuální převodovkou zrychlí z 0 na 100 km/h během 12,8 s, v případě verze s šestistupňovým automatem na to potřebuje 13,2 s.

Článek je zařazen v: Toyota , Toyota Hilux , Toyota Hilux Gladiator , koncept , limitovaná edice
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama