Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Porsche získalo podíl ve švýcarském start-upu WayRay

Automobilka Porsche investuje do mladé technologické společnosti WayRay. Start-up z Curychu vyvíjí a vyrábí technologie pro holografické průhledové displeje s rozšířenou realitou a pracuje na tom, aby mohly být virtuální objekty dokonale integrovány do zážitků z řízení.
Vydáno: 23.09.2018
Porsche - WayRay průhledový displej
Porsche - WayRay průhledový displej Autor: Porsche
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Porsche vstupuje do společnosti WayRay jako strategický hlavní investor v rámci aktuálního kola financování C. Celkový objem investic v tomto kole financování činí 80 milionů USD (69 milionů EUR). Kromě Porsche získaly podíly ve společnosti WayRay také společnosti Hyundai Motor, JVC-Kenwood a různé fondy. Porsche zaujímá mezi akcionáři postavení na úrovni investorů, jako je Alibaba. Spolupráce mezi společnostmi WayRay a Porsche vznikla v rámci inovační platformy „Startup Autobahn“ a nyní bude strategicky rozvíjena s cílem aktivně urychlovat vývoj této technologie budoucnosti a realizovat možnosti jejího využití v automobilovém průmyslu. WayRay spolupracuje s různými výrobci na vyhledávání nových oblastí pro uplatnění této technologie.

Švýcarská společnost WayRay zaměstnává v současnosti 250 pracovníků a má hlavní sídlo v Curychu. Kromě toho má WayRay kanceláře v Rusku, Číně a USA. Od roku 2019 je plánován výrobní závod v Německu. V porovnání s konvenčními průhledovými displeji na trhu nabízí WayRay výrazně menší projekční systém, který lze namontovat do jakéhokoli vozidla bez ohledu na uspořádání jeho interiéru. Tato technologie je v současnosti testována nejen pro řidiče, ale i pro spolujezdce, takže má potenciál umožnit také realizaci nových konceptů v kontextu s vysoce automatizovanou jízdou. Cílem společnosti Porsche je nepřetržitě rozšiřovat nabídku digitálních služeb a technologie WayRay by mohla zajistit zobrazování těchto nabídek na čelním okně.

Článek je zařazen v: Porsche , investice , start-up , WayRay , displeje , průhledový displej , rozšířená realita
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama