Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Peugeot má nového velvyslance

Peugeot představí na ženevském autosalonu exponát z trochu jiného soudku, než jsou automobily. Jedná se o lva mimořádných proporcí, sochu symbolizující hrdost, sílu a více než dvě století dlouhou historii značky.
Vydáno: 27.02.2018
Peugeot Lion
Peugeot Lion Autor: Peugeot
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Toto monumentální umělecké vyjádření je 12,5 metrů dlouhé a 4,8 metrů vysoké. Lev je ve znaku značky Peugeot již 160 let. Zobrazení lva z profilu kráčejícího po šípu se poprvé objevilo v roce 1858. Symbolizuje tři vlastnosti pilových listů, které Peugeot původně vyráběl: pružnost, sílu zubů a rychlost řezání. Šipka ztělesňuje pojem rychlosti.

Monumentální sochu vytvořili designéři studia Peugeot Design Lab, jejichž posláním je využívat veškeré odborné znalosti a know-how značky Peugeot k vývoji produktů určených pro zákazníky i mimo automobilový svět.

Článek je zařazen v: Peugeot , lev , znak , historie , socha , autosalón , Ženeva
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama