Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Peter Pan se vrací. V nové reklamní kampani značky Kia.

Kia uvedla svoji novou celosvětovou reklamní kampaň, v níž se objevují postavy ze všeobecně oblíbeného příběhu Petra Pana.
Vydáno: 14.05.2018
Kia - Peter Returns
Kia - Peter Returns Autor: KIA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Tříminutový snímek s názvem Peter Returns (Petr se vrací) čerpá z klasické pohádky a nabízí futuristickou variantu Petrových neshod s kapitánem Hookem. Petr, doprovázený svými věrnými souputníky Wendy a vílou Zvonilkou, je na výpravě s posláním představit nové technologie obyvatelům Země Nezemě, kterým sobecký a hanebný pirát Hook až doposud odpíral veškeré plody technologického pokroku

Krátký film je součástí vize ‚Bez hranic pro všechny‘ automobilky Kia, v níž jsou možnosti mobility neomezené a kde si všichni mohou užívat bezpočtu výhod budoucích řešení v oblasti dopravy.

Protagonisté snímku Peter Returns na cestě ke svému vítězství využívají výhod mnoha autonomních a vyspělých technologií koncepčního modelu Kia KED-12. Z použitých technologií jsou to například chytré světlomety Smart Pixel, systém autonomního parkování s obsluhou (Valet Parking), technologii fokusace zvuku, inteligentního agenta a mnoho dalších. V rámci své vize ‚Bez hranic pro všechny‘ Kia plánuje, že do komerčního provozu uvede vozidla s autonomní technologií úrovně 4, přičemž testování autonomních vozidel v ‚chytrých městech‘ by mělo začít v roce 2021.

 

Kia - Peter Returns
Kia - Peter Returns
Článek je zařazen v: Kia , mobilita , reklamní kampaň , Peter Returns , Petr Pan , vyspělé technologie , Kia KED-12
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama