Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Nezabijí nás teroristé, zabije nás IT!

Podle nejnovější statistiky 80% lidí v produktivním věku denně navštěvuje sociální sítě. A jelikož při řízení od nás auto 21. století vyžaduje téměž nulový fyzický výkon (cca 0,003 kW), proč si nehrát s mobilem právě za volantem?
Aktualizováno: 21.06.2018
Nezabijí nás teroristé, zabije nás IT!
Nezabijí nás teroristé, zabije nás IT! Autor: Autosalon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Protože i nejlevnější auta nabízí propojení s mobilem…

Myslíte si, že telefonováním za jízdy někoho ohromíte? Smůla! Vztah auto-mobil existoval už před třiceti lety. Notoričtí telefonisté ale nesměli mít hluboko do kapsy. Středový panel se sluchátkem nabízel pouze luxusní segment, a to ještě nejdražší specifikace. Dnes není potřeba kupovat V12 a při telefonování řídit jednou rukou, konektivitu se smartphonem mají ve standardu i ty nejmenší a nejlevnější tříválce na trhu.

Protože 50 km/h není 150 km/h…

Miláčku, klid, naše SUV má pět hvězdiček EuroNCAP. I kdybych se kvůli pracovním povinnostem nevěnoval řízení (prohlížel si fotky holek na Instagramu) a nabourali jsme, nic se nám nestane. -  Pravda, nejnovější crossovery excelovaly v nárazových testech, vše ostatní je ale vytržené z kontextu. Při čelním nárazu, pokud budete připoutaní a budete mít správně nastavené opěrky hlavy, skončíte nanejvýš s modřinami. Ale to jen za předpokladu, že pojedete maximálně 50-64 km/h! Ve vyšších rychlostech se následky čelní srážky s pevnou bariérou neměří. Překračujete-li dálniční limit a nevěnujete se řízení, nezachrání vás ani deset hvězdiček

Proto doporučujeme vybrat si auto/motorku, co vás ,,vtáhne do děje“. Takový Renault Mégane R.S. nebo Yamaha MT-09 SP, které v premiérovém dílu otestujeme, budou od kolegů vyžadovat 100% koncentraci!    

Autor článku: expert Daniel Dítě
Zdroj statistiky: Společnost AMI Digital ve spolupráci s agenturou STEM/Mark 

Článek je zařazen v: autosalón , Autosalon TV Prima , Daniel Dítě , Renault , Renault Megane RS , Yamaha , Yamaha MT-09SP , BMW , Citigo , Škoda , Jaguar E-Pace , Jaguar
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama