Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Motocykly Harley-Davidson patří mezi Čechy k oblíbeným

Harley-Davidson má v Čechách dlouholetou tradici. Až 86 % Čechů vnímá značku Harley-Davidson jako sympatickou a každý druhý Čech by se rád na motocyklu této značky svezl.
Vydáno: 16.01.2018
Harley-Davidson
Harley-Davidson Autor: Harley-Davidson
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Výročí 115. let značky Harley-Davidson doprovodí v České republice velkolepé oslavy. Předpokládá se, že ze 100 tisíc očekávaných návštěvníků bude až 80 % zahraničních hostů z téměř 60 zemí celého světa. Značku H-D však vnímají pozitivně i Češi, jak vyplývá z průzkumu Response: Now. „Celých 86 % všech dotazovaných vnímá značku jako sympatickou a považuje ji za lídra v segmentu silných prémiových značek,“ říká Jaroslav Vavřina, spolumajitel H-D Praha a organizátor oslav 115. výročí Harley-Davidson v Praze.

Češi mají k motocyklům pozitivní vztah, svědčí o tom i znalost jejich značek. Brand Harley-Davidson si přitom dokázala spontánně vybavit téměř třetina všech dotazovaných. „Značka má v naší republice dlouholetou tradici, vždyť český Harley-Davidson Club Praha je nejstarším existujícím H-D klubem na světě a funguje nepřetržitě již od roku 1928,“ vysvětluje pozitivní vztah Vavřina s tím, že podpořenou znalost značky má pak nejvyšší ze všech brandů a zná ji téměř každý.

Harley-Davidson Praha
Harley-Davidson Praha
Harley-Davidson

Známá značka motocyklů představuje pro Čechy především symbol životního stylu, svobody a individuality. Veškeré asociace, které si Češi s Harley-Davidson spojují, jsou kladné. Klíčovými přednostmi je podle dotazovaných design, kvalita, spolehlivost a tradice. „Objevovaly se ale také aspekty jako originalita, svoboda, relax nebo legendárnost,“ vysvětluje Jaroslav Vavřina. Z výzkumu také vyplynulo, že Češi značku H-D jako jedinou spojují s vůdčími respektovanými osobnostmi, které si užívají života.

Ze všech respondentů měla už více jak čtvrtina možnost si Harley-Davidson vyzkoušet na vlastní kůži. „Velice nás potěšilo, že pro šestinu dotázaných by koupě našeho stroje znamenala splnění životního snu,“ říká s potěšením se Vavřina a dodává, že bez ohledu na finance a horizont nákupu by koupi tohoto motocyklu zvažovalo téměř 60 % respondentů.

Článek je zařazen v: Harley-Davidson , oslavy , výročí , průzkum , značka , spokojenost
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama