Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

„Le Fil Rouge“ naznačuje budoucnost designu značky Hyundai

Nový koncept „Le Fil Rouge“ představuje nejnovější přístup značky Hyundai k designu. Motiv „smyslného sportovního stylu“ budou ztělesňovat všechna budoucí vozidla Hyundai od hatchbacků přes sedany a kombi až po SUV.
Vydáno: 20.03.2018
Hyundai  „Le Fil Rouge“
Hyundai „Le Fil Rouge“ Autor: Hyundai
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

"Le Fil Rouge“ vytváří proporce odvozené od zlatého řezu – matematického poměru, který se vyskytuje v přírodě. Zlatý řez umožnil designérům značky Hyundai vytvořit esteticky příjemnou kompozici s přirozeným vzhledem, která ztělesňuje charisma. Jedinečnosti proporcí je dosaženo dlouhým rozvorem, velkými koly a krátkými převisy. Úctyhodná vzdálenost od osy předních kol k patě čelního okna poskytuje komfortní polohu za volantem. Celkový vzhled završuje vyšší poloha spodní linie bočních oken. Hyundai zrealizoval studií „Le Fil Rouge“ nový přístup s označením „lehká architektura“, který rozšiřuje základy designu značky o progresivní identitu. Lehká architektura vytváří dynamický vzhled. Vozidlo vyvolává dojem pohybu vpřed. Přední i zadní střešní sloupky a střecha dokonale zapadají do klenuté siluety vozu, jako by byl vůz načrtnutý jedním tahem. Plynulý přechod mezi exteriérem a interiérem zajišťuje tzv. „trubkovitá architektura“. Sportovní charakter exteriéru je díky tomu zachován také v interiéru vozidla. Vnitřní design rozlišuje mezi potřebami řidiče a cestujících. Sedadlo spolujezdce vpředu maximalizuje komfort, dokonce i při cestování na dlouhé vzdálenosti poskytováním velkorysejšího prostoru pro nohy, zatímco sedadlo řidiče s optimalizovanou ergonomií přispívá k většímu potěšení z jízdy. Architektura obklopující cestující zdůrazňuje hloubku a vytváří klidné, prostorné a komfortní prostředí pro cestování všem cestujícím.

Dalším cílem týmu bylo vytvořit vozidlo, které je i z dálky okamžitě rozpoznatelné jako Hyundai. Pečlivě kombinované konkávní a konvexní tvary vytvářejí ojedinělý charakter. Osobitý styl konceptu je rozpoznatelný také díky široké, vrstvené kapotě motoru v kombinaci se zdokonalenou kaskádovitou maskou chladiče. Nový vývojový stupeň kaskádovité masky chladiče se vyznačuje trojrozměrným zpracováním. Parametrické drahokamy ve vnitřní části masky chladiče dodávají vozidlu impozantní vzhled.

Hlavní zásadou designérů značky Hyundai bylo navrhnout design, který umožňuje dokonalou funkci. Obousměrná ventilační soustava, inspirovaná technikou v letectví, přivádí proudící vzduch přes zakřivený povrch lehké trubkovité architektury. Revitalizované dřevo a tkaniny ze světa high-tech nalézají rozsáhlé uplatnění a vytvářejí vytříbené, smyslné tvary. To vyvolává dojem přirozené krásy s emocionálním nábojem, který umocňuje vzdušnou atmosféru uvnitř vozu. Panoramatický „plovoucí“ displej s haptickou technologií je umístěn před řidičem a umožňuje mu intuitivní ovládání klimatizace a dalších nastavení vozidla.

Článek je zařazen v: Hyundai , „Le Fil Rouge“ , koncept , design , autosalón , Ženeva
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama