Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Hyundai prezentuje na veletrhu CES 2019 budoucnost mobility

Hyundai představuje ve své expozici na CES 2019 strategii v oblastech elektrické mobility, konektivity a otevřených inovací, vedoucí k realizaci vize budoucí mobility.
Vydáno: 09.01.2019
Hyundai CES 2019
Hyundai CES 2019 Autor: Hyundai
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

„Design Your Own World“ interaktivní expozice na veletrhu CES 2019

Výstavní expozice značky Hyundai s jednoduchým a čistým designem, orientovaným na budoucnost, umožňuje návštěvníkům seznámit se s vizí budoucí mobility v trojrozměrné podobě. Součástí expozice je také velká zobrazovací stěna LED, která umožňuje nepřímo prožívat různé scénáře budoucích životních stylů. Expozice láká návštěvníky útulně tvarovaným a futuristicky vybaveným interiérem, který poskytuje obrazy zážitků z cestování, jež přinese další vývoj elektrifikace vozidel a autonomní jízdy. Cestující si budou moci během cestování automobilem vybírat z mnoha různých futuristických aktivit, například studium, cvičení, práci nebo nakupování, zkrátka přesně to, co nejlépe odpovídá jejich aktuálním individuálním požadavkům a životním stylům. V sofistikované atmosféře promítané digitální klipy poskytují jasnou představu o individualizovaných zážitcích, které přinese budoucí mobilita.

„Style Set Free“, nový koncept individualizovaného designu vozidla značky Hyundai, vychází z budoucího pokroku v oblasti autonomní jízdy a umožňuje uživatelům kompletně individualizovat a vylepšovat prostředí pro cestování tak, aby vyhovovalo jejich životnímu stylu. Hyundai využije data, vytvářená chytrými vozidly, ke spuštění otevřeného „ekosystému“, který umožní realizovat řadu subsystémů na základě informačních a komunikačních technologií. Vznikne tak strukturovaný tok veřejných dat, přenášených mezi vozidly a prostředím, v němž jsou vozidla provozována. Tím se vytvoří optimální podmínky pro široké uplatnění síťově propojených vozidel, a ještě více upevní vedoucí postavení značky Hyundai v oblasti budoucí mobility.

Hyundai CRADLE, centrum pro rizikové investice a inovace, přebírá odpovědnost za realizaci vize čistější a ucelenější dopravy. Hyundai urychlil tento ambiciózní proces v uplynulém roce investicemi do více než 30 slibných společností, jakými byly například WayRay nebo PerceptiveAutomata.

Hyundai „Elevate“
Hyundai „Elevate“
Hyundai

Hyundai v rámci svého plánu „otevřených inovací“ odhalil na veletrhu CES 2019 stylistický koncept a prototyp chodicího automobilu Hyundai „Elevate“. Tento inovativní koncept změní běžné vnímání automobilové mobility, protože je mimo jiné schopen překonávat i dosud neprůchodný terén pomocí čtyř velmi obratně pohyblivých nohou. Hyundai také představil svůj budoucí plán pro zvyšování konkurenceschopnosti v technologiích umělé inteligence založením specializovaných výzkumných center a uzavíráním partnerství se společnostmi na celém světě.

Článek je zařazen v: Hyundai , CES , Las Vegas , mobilita , elektromobilita , budoucnost
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama