Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Hyundai nabídne v soutěži vstupenky na finále Mistrovství světa ve fotbale 2018

Hyundai jako oficiální partner Mistrovství světa ve fotbale 2018 spustil před zahájením tohoto prestižního fotbalového turnaje soutěž „Hyundai WorldFootballHeritage“.
Vydáno: 29.04.2018
Hyundai Grand Santa Fe
Hyundai Grand Santa Fe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Každý fanoušek fotbalu má příležitost zúčastnit se jako divák finálového zápasu Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku. Kromě letenek a ubytování bude tento zážitek zahrnovat také prohlídku výstavy vybraných exponátů z Muzea světového fotbalu FIFA na téma historie a kultura fandění fotbalu, která bude přístupná v moskevském reprezentativním víceúčelovém showroomu „Hyundai MotorstudioMoscow“.

Společnost Hyundai vyvinula pro Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku nový program, přístupný prostřednictvím digitální platformy, která propojí fanoušky a umocní jejich zážitky během celého trvání globálního fotbalového turnaje. Hyundai Motor v minulosti budoval pro fanoušky tzv. Hyundai Fan Park, v němž mohl každý podporovat svůj národní fotbalový tým, ale od letošního roku bude společnost oslovovat mnohem více globálních fanoušků pomocí digitálních platforem a sociálních sítí.

Kromě soutěže „Hyundai WorldFootballHeritage“ bude Hyundai Motor před mistrovstvím světa organizovat zkušební jízdy a soutěže, které fanouškům nabídnou nové zážitky.

Fanoušci fotbalu z celého světa mohou vkládat příspěvky do soutěže zveřejňováním příběhů, souvisejících s mistrovstvím světa, s hashtagem (#myfootballheritage) v kanálech SNS nebo prostřednictvím oficiálních webových stránek Hyundai Motor, a to do 13. května. Poté bude na webových stránkách zveřejněno 32 vítězů soutěže, kteří se budou moci zúčastnit finálového zápasu na Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku.

Hyundai navázal spolupráci s FIFA v roce 1999 a do roku 2022 bude hlavním sponzorem FIFA jako oficiální automobilový partner.

Článek je zařazen v: Hyundai , soutěž , Mistrovství světa ve fotbale , 2018 , vstupenky
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama