Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Citroën s novým spotem prochází historií až do současnosti

Citroën připravil nový spot, jehož sdělení zní „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“.
Vydáno: 29.04.2018
Citroën nový spot
Citroën nový spot Autor: Citroën
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Značka Citroën se rozhodla oživit slogan INSPIRED BY YOU, který byl představen v říjnu 2016. Nový spot nás přenese do jednotlivých časových období, v průběhu nichž různé vozy značky Citroën plní sny stopaře, který touží po svobodě. Postupně nastupuje do vozů 2CV, Type H, Méhari, CX, Visa GTi, C3 Aircross, nového hatchbacku C4 Cactus… a každý vůz se objevuje v jiné době. Během cesty se míhá jeho osobní, ale i kolektivní historie - Tour de France, prázdniny s přáteli, vlasy jako v reklamě „divoké šípy“, 80. léta se zlatým lesklým řetězem a hudbou na plné pecky… až po současný vůz a dokonce vůz budoucnosti – koncepční model CXperience, který je předobrazem budoucnosti velkého hatchbacku Citroën.

Realizační agentura se pro vyprávění této epopeje, v níž není hlavní hrdina řidič, ale cestující, obrátila na špičky francouzské kinematografie – reklamního režiséra François Rousseleta (Nike, AXE, Diesel, ale také klipy pro producentskou skupinu J.U.S.T.I.C.E a pro RollingStones) a kameramana Stéphane Fontaina (Tlukot mého srdce se zastavil, Tohle je náš svět, Jackie…). Záběry podkresluje nadčasová skladba „Take a longwayhome“ od Rogera Hongsona, spoluzakladatele britské hudební skupiny Supertramp. Spot se natáčel ve španělském pohoří Sierra Nevada a v Barceloně.

Histore vývoje loga Citroën
Histore vývoje loga Citroën
Článek je zařazen v: Citroen , spot , historie , současnost , INSPIRED BY YOU
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama