Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Zprávy

Citroën představuje logo stého výročí své značky

Společnost Citroën využívá výstavu Rétromobile 2018 také k tomu, aby již nyní spojila sběratelské kluby nad přípravou oslav stého výročí značky, které budou probíhat po celý rok 2019.
Vydáno: 07.02.2018
Citroën Type A

Značka na výstavě rovněž odhaluje i logo oslav, které má za základ značku „Origins“, jež se zrodila v červnu 2016 při vytváření virtuálního muzea Citroën Origins a od té doby se používá při všech činnostech souvisejících s historií značky včetně souvisejících produktů.

Citroën logo stého výročí značky
Citroën logo stého výročí značky
Citroën

Logo odkazuje na minulost, protože ho tvoří symbol šípů v oválu, který se používal na počátku značky v roce 1919 a sám odkazoval na první podnik André Citroëna, který se věnoval výrobě šípového ozubení...

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama