Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Pět metrů dvoudveřové elegance

Mercedes-Benz S Coupe je jedno nejhezčích vozidel na ženevském autosalonu. Přes pět metrů dlouhé, přes 450 koní silné. A už teď se po výrobním programu na další rok zaprášilo.
Vydáno: 07.03.2014
Mercedes-Benz S Coupé
Mercedes-Benz S Coupé Autor: Mercedes-Benz
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Ještě ani není oficiální cenovka vyvěšena. Žádná země ještě neřekla, kdy bude auto přesně prodávat. Ale zájemců o Mercedes-Benz S Coupé je už víc, než je značka schopna během jednoho roku dodat. Tahle situace je u nás, ale stejné hlasy zaznívají z Německa, Velké Británie i Číny.

A co lidi na tomhle autu tak nadchlo? Především ta neuvěřitelná elegance a vznešenost. Kupé o velikosti cabin laguage nikoho neohromí. Ale auto, které má přes pět metrů, v předních světlometech 45 krystalů od firmy Swarowski pro jiskrnější kukuč a pod kapotou osmiválec o objemu 4,7 litru, tak to už nějaký zvuk má.

Pojďme se na auto podívat podrobněji. Přesné rozměry jsou 5027 x 1899 x 1411 mm a rozvor kol je 2945 mm. Kromě šířky je tak ve všech ohledech menší než sedan. Ale to vůbec nevadí. Tohle i tak největší silniční koráb v Coupé kabátu.

Design je fantastický. Dlouhý ponton umožnil lehounce udržet dynamickou křivku i při zachování vší vážnosti a luxusu. Je to Mercedes po všech stránkách… Vlastně ne. Projeďte si diskuze k tomuto auto v Česku, Německu nebo kdekoli jinde. A to co uvidíte je, že všichni říkají – zezadu je to jako Renault Laguna Coupé. Tak trochu mají pravdu. Ale to nevadí. Nám se i francouzské auto líbí.

Interiér vám popisovat asi nemá cenu. Je stejné jako v sedanu. Jen sedadla mají sportovnější vedení a obšití á nové barvy - Bengal Red, Saddle Brown a Porcelain.

Vůz má zatím jen jedinou možnost motoru – vidlicový osmiválec, který pochází z S500, tedy o objemu 4663 ccm s výkonem 455 koní a točivým momentem 700 N.m. Aby bylo tohle auto o kousek sportovnější než sedan, má jinak nastavené charakteristiky řazení a ve výfuku má klapky pro lepší zvuk.

Článek je zařazen v: Autosalon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama