Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Druhý z kolínských trojčat: Citroën C1

Na rozdíl od Peugeotu, Citroën čísla svých vozů nemění. A tak C1 je i v nové generaci C1. To je ale tak jediné, co je spojuje. Tohle je opravdu designérská pecka.
Vydáno: 21.02.2014
Citroën C1

Francouzský Citroën přešel na cestu hodně futuristického designu. Velkoprostorové vozy s označením Picasso dostaly podivné tenké světlomety. A C1 je následuje. Ale k tomu má na přední masce dva velké oválné světlomety (nepřipomínají vám Yetiho?) a ohromnou masku chladiče. Přitom pod kapotou nebudou pracovat žádné velké agregáty, které by dokázaly vlít řidičům do žil adrenalin. Stejně jako dříve představený Peugeot 108, i tady se objeví pouze dva agregáty. Tříválec s litrovým objemem bude mít 50 kW a dvanáctistovka 60 kW. I když je pravda, že silnější motor bude docela solidní variantou ke sportování. Vždyť auto bude vážit jen 840 kg, a tak 118 N.m zvládne auto nakopnout na stovku za 11,4 sekundy.

Podívejte se, jak vypadá Peugeot 108 a Toyota Aygo a pak dole hlasujte, které z nich je nejhezčí.

Anketa

Které ze tří kolínských automobilových trojčat je podle vás nejhezčí?

Stejně jako u Peugeotu se i Citroën vydal cestou velké individualizace. Kdo chce, bude si moci pořídit třeba… No, to ještě přesně nevíme, to se dozvíme na autosalonu v Ženevě. Každopádně víme, že bude také mít verzi Airscape, tedy se stahovací plátěnou střechou.

Reklama
Článek je zařazen v: Autosalon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama