Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Hoostej Mustang pro Kena Blocka

Ken Block je machr, který dokáže ze svého jména a jezdeckého umění vytřískat megavelký sloupec dolarů. A tak si může dovolit investovat do lepšího profesionálního nářadí. Z Fiesty přesedá do Hoonicornu RTR.
Vydáno: 06.11.2014
Hoonicorn RTR  - Obrázek 6
Hoonicorn RTR - Obrázek 6 Autor: Oficiální foto
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Hoonicorn není sprostá nadávka. Je to prostě název nového vozu, který vznikal celé dva roky u ASD Motorsports. Základem je klasický Ford Mustang z roku 1965. Jenže to, co je pod kapotou nemá s tímhle modelem nic společného.

Takže to, co nevidíte je rám z trubek. V něm jsou zakomponovány díly, jako závodní lichoběžníkové zavěšení. Vidlicový osmiválec 6,7 litru s výkonem 630 kW a točivým momentem 976 N.m. To jsou hodnoty, které má motor Roush Yates… Ano, agregát vytvořila tahle světoznámá firma. Záměrně říkáme vytvořila. Sice je základ ve Fordu, ale jak je vám jasné, moc toho nezůstalo a vlastně komplet je vše nové.

 

 

Na pekelně rozšířených nápravách jsou nasazena osmnáctipalcová kola Fifteen52 s pneumatikami Pirelli Trofeo R. Gymkhana Seven tak bude mít opravdu perfektní nářadí. I Ken Block se o voze vyjadřuje v superlativech, jako dítě o vysněné hračce.

 

Ford Mustang RTR - Obrázek 9

Hodně drsný Mustang

 

Ford Mustang Shelby GT500 Super Snake Widebody

Tři nejsilnější mustangy na silnice

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama