Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Testy

“Zelené peklo” v Čechách - BMW i440 GrandCoupé xDrive

Já a výkon (ano/ne). S přibývajícími roky mě začínají víc bavit auta praktická a komfortní, než ta výkonná. Poté, co jsem si z klobouku vytáhl na testování BMW 440i MPerformance, nebyl jsem štestím bez sebe a kolegům tiše záviděl kombíky. Utěšovalo mě alespoň to, že jde o vůz čtyřdveřový.
Aktualizováno: 18.10.2018
“Zelené peklo” v Čechách - BMW i440 GrandCoupé xDrive
“Zelené peklo” v Čechách - BMW i440 GrandCoupé xDrive Autor: Autosalon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

První setkání

Nepatřím mezi lidi, kteří soudí na první pohled. Přiznávám se otevřeně, barva a styling mě dostaly. Hned mi bylo jasné, že to vlastně bude zábava a začínal se ujišťovat, že výběr auta kolegové závidí nakonec vlastně mně!

Vlk v rouše beránčím

Zvenku vybroušená elegance. Uvnitř útulno. Do té doby, než nastartuju 6-ti válcový agregát. Vše se změní! Motor decentně rozvibruje celé auto. Z výfuků se ozve brutální burácení. Na nic nečekám a vyrážím kupředu. Tmavý interiér působí intimně a “ukrývá” mě před okolím, abych si jízdu mohl nerušeně vychutnávat. Hned na to zastavuji, jdu se ještě jednou kouknout na kapotu, zda tam přeci jen není nápis M4! Není!  

  

Pro začátek trocha respektu neuškodí - a pak…. plyn na podlahu

 360 koní je docela slušné stádečko. Proto je dobré “načíst” si jeho chování a s přibývajícími kilometry se nebojím s plynovým pedálem přibližovat se podlaze! Čím je pedál víc sešláplý, tím mě “Zelenáč” přesvědčuje o svých kvalitách. Neskutečně jistý je v každé situaci. Chvíli na to se začínám blížit na svoji hranici - znám ji moc dobře. Nemachruju! Skvěle si užívám dynamiku jízdy a příjemného zvuku výfukové soustavy.

Interiér

U podobně střiženého auta je pro mě číslo jedna posez, vše ostatní je naprosto druhotné. Svoji polohu za volantem nacházím okamžitě. Podstatnou chvíli (2 dny) trvá, než začínám vnímat vybavenost interiéru. Ano, tak moc mě jízda baví!

Tmavě provedený interiér, nízké prosklení, skvělá sedadla, dobré audio, příjemně ovladatelný infotainment - to vše posouvá zážitky ještě o level výše!

Po týdnu…

Jako by v Mnichově odladili auto přímo pro mě! Řízení reaguje přesně, skvěle se dávkuje výkon, ale i brzdný účinek. Nemůžu si pomoct, ale BMW 440i xDrive MPerformance bych doma parkoval raději jak M4! Auto je odladěno na každodenní používání. Kompromisní nastavení garantuje skvělé sportovní zážitky. Podvozek překvapivě komfortně vygumuje některé nerovnosti na silnici. Nikdy z Vás nevytřepe duši!

Měl jsem možnost jezdit za silného deště. Pohon všech kol xDrive pracoval jako zbytek auta bezchybně a přesně.

Týden za volantem utekl jako voda! Původně jsem ho nechtěl, nakonec mě naše loučení docela bolelo.

Autor testu: expert Radek Vrtal

Autosalon.TV: BMW i440 GrandCoupe xDrive
Autosalon.TV: BMW i440 GrandCoupe xDrive
Testovali jsme
Článek je zařazen v: BMW 440 , BMW performance , toneniM4 , radek vrtal , Autosalon TV Prima , BMW , 440i , test vozu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama