Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Testy

Sportsman kontra Softroad

Hledám parťáka pro aktivní trávení volného času. Nesmí moc žrát, být hlučný, zabírat příliš místa na parkování, měl by zvládnout nějakou překážku a hlavně pěkně vypadat. Najdu ho v Toyotě C-HR Hybrid?
Aktualizováno: 16.10.2018
Sportsman kontra Softroad
Sportsman kontra Softroad
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Warm-Up

Miluju individuální sporty (bojová umění, gymnastika), v tom si budeme s Japonkou rozumět. Má dva motory, vypadá úplně jinak než konkurenti, hodně si o sobě myslí (ne zrovna levná), styl jí nelze upřít. Navíc nepotřebuje rozcvičku, zatímco se zahřívám před skoky do nebe, klidně vyrazí naplno hned po nastartování! Vzápětí skóre srovnávám! Sem třicet čísel nad zemí a půjde to ještě výš, kdežto hybridní crossover zastaví už překážka větší 180 milimetrů…    

Full contact

Vpředu pohodlíčko, těžko si vzpomenu na SUV s délkou do 4,5 metru, co mělo tak komfortní sedačky. Všechno kvalitní, vkusný, docela vzdušný. Vzadu trochu jak v tanku, křídlo na pátých dveřích a zatmavená, úzká skla dělají své. Vyjma basketbalistů tady ovšem zvládne strečink fotbalista, karatista či sky-jumper.

Zároveň mám chuť někomu natankovat (sobě?). Ukazatel ,,G“ v autě, co má podle papírů zrychlení z roku 1990? Modrofialový dekor a titěrná tlačítka na volantu, tohle je spíš pro fotbalistKU, karatistKU… Neměl si raději, Dane, vzít za tři čtvrtě miliónu terénní bavorák, aby ses před kamarády neztrapnil?

 

Autor testu: expert Daniel Dítě

Autosalon.TV: Toyota CH R
Autosalon.TV: Toyota CH R
Článek je zařazen v: Toyota , CH-R , Toyota CH-R , Autosalon TV Prima , test auta , Daniel Dítě , hybrid , e-Salon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama