Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Testy

EVO, sedmá generace

Řídil sem všechny generace Mitsubishi Lancer EVO, nemám proto problém zvolit tu nejlepší – byla by to VII. U sedmé generace Volkswagenu Golf s motorem EVO v rodinné variantě Sportsvan ale nejde o maximálný výkon a trakci. Aneb místo aktivního diferenciálu aktivní vypínání válců. Tak šup na místo řidiče, natočit 1500 km a přinést relevantní informace!
Aktualizováno: 28.02.2019
Volkswagen Golf Sportsvan
Volkswagen Golf Sportsvan
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Pane, to nemůže být Golf! – Volkswagen Golf Sportsvan

Na škole (VOŠ automobilové – pozn. red.) nás učili, že odborník nemůže být dobrým prodejcem. Neumí totiž pomlčet o nedostatcích a okatě vyzdvihnout samozřejmosti. Nebo zatajit, že atraktivní kabát skrývá laciný technický základ. U Sportsvanu by měl expert opačný problém – Dalo by práci přesvědčit zákazníka, že takhle praktické auto je v podstatě Golf, když se od něj vnějšími rozměry téměř neliší. A to vás ještě po nastoupení čeká šok!  

Van ano, Sport ne - Volkswagen Golf Sportsvan

Fiat 600 Multipla uvezl šest pasažéru, a to měřil o metr míň! Jenže to je jako srovnání žigulíka a ,,mnohem lepšího“ favorita. Nemůžu porovnávat auto z šedesátých let s autem z osmdesátek. Stejné je to s MPV 1955 kontra MPV 2019. Vezmu-li všechny ty airbagy, deformační zóny, je Sportsvan prostorovým kouzelníkem. Vzadu i při mých 185 cm nohu přes nohu – Mimochodem podélné posouvání zadních sedaček je standard. Jasně příplatky jsou drahé (tady dělaly přes 1/3 ceny vozu!) a dotykový displej se upatlá, ale nic víc mi nevadí.  

Brusinková metalíza aj. -  Volkswagen Golf Sportsvan

Na rovinu, nelíbí se mi, barva ,,červená Cranberry“ je hrozná, nová motorizace mdlá, řazení pomalé, testovaná specifikace drahá (cca 850 000 Kč). ALE tohle jsou víceméně subjektivní dojmy. Modernizovaný Golf SV mně dává smysl jako druhé auto do rodiny a kvalitní MPV do půl miliónu (1,0 TSI Trendline). Taky jako zánovní ojetina do 300 000 Kč (s 1,6 TDI) nebo ojetina do 100 000 Kč, pokud počítám předchozí typ Golf Plus (s 1,9 TDI).

Volkswagen Golf Sporstvan hodnocení
Volkswagen Golf Sporstvan hodnocení
Autosalon

Autor testu: expert Daniel Dítě

Autosalon.TV: Volkswagen Golf Sportsvan
Autosalon.TV: Volkswagen Golf Sportsvan
Článek je zařazen v: VolkswagenGolfSportsvan , VW , MPV , Evo , expertdanito , redakční test , cenovědostupnévozy , vypínáníválců , facelift , rodinnýautomobil , autosalontvprima
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama