Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Testy

Bacha na lízátko!

Natočit na mobil, jak to rozpálíte na 280 km/h na letišti, což BMW M4 Competition hravě zvládne, by uměla i moje pětašedesátiletá máma. Ověřit, zda 450koňové kupé je supersportem pro každý den, je ale úplně jiný příběh.
Aktualizováno: 12.03.2019
Bacha na lízátko!
Bacha na lízátko! Autor: Autosalon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Hvězda internetu – BMW M4 Competition

Jak získat pozornost na sociálních sítích? Vyfotit se s exotickou kráskou, exotickou krajinou anebo s exotickým autem. Automobilovou exotiku udělal z ,,obyčejné“ M4, kterých jezdí po našich silnicích desítky, balíček M Performance Parts, zelená metalíza a černé disky 20“ . Tohle chceš mít na plakátu nad postelí, svézt se s tím, nebo se aspoň nechat povozit na sedadle spolujezdce. Však taky firemní tuning vystřelil cenovku blízko BMW M850i (https://cool.iprima.cz/bmw-m850i-xdrive). Osmička čtverku převálcuje ve všech parametrech až na dvě výjimky: vzhled a divokost. To první je zřejmé na první pohled, k tomu druhému se dostaneme…

Maximální rychlost: 30 km/h (300 km/h)! - BMW M4 Competition

Chcete někoho vystrašit? Svezte ho v posílené M4! Dostane, slovy palubního počítače, přímou odezvu, direkt na solar plexus! Nepřeháním. Režim Sport+, řazení do manuálu, počkám, až se třílitrové twinturbo zahřeje a prásk! Kvalty točím přes šest tisíc, skoro nestačím pádly řadit. Každý přeřazení je kopanec a rámus, jak kdybych řídil Nascar. A ten grip! Což ovšem znamená, že na zvlněné dálnici se umí pořádně zhoupnout! Není divu že syn kolegy Honzy (Říhy) se při plné akceleraci rozbrečel. Mně bylo, hochu, taky k pláči. Když sem kličkoval mezi dírami, 50 byla, kvůli hrbolaté silnici, nedosažitelná rychlost a nejeden ,,kolega“ motorista mě v centru Prahy s chutí vytroubil  

Šup s ním do (patrové) garáže! - BMW M4 Competition

Umí jezdit do desíti litrů, kufr i zadní sedadla má velkorysejší než pětidvířko nižší střední třídy. Není problém instalovat dvě dětské sedačky za sebe, standardní adaptivní podvozek z vás nevytřese duši. Zacouvám do garáže a balíme, rodinko, na výlet! - Ouha, párcentimerový nájezd znamená pro přední lízátko nepřekonatelnou překážku. Volím tedy parkovací dům, kde měly nedávno sraz hypersporty. Nikdo ho neukradne. Kde beru jistotu? Nájezd ok, ale sjet k výjezdu několik pater je téměř nemožné. Zloděj by tady uvíznul, nebo by musel mít M4 extrémně ,,v ruce“ a ještě mít odhodlání se pořádně zapotit. Inu BMW M4 Competition Coupé není pro každého, ale přiroste vám k srdci!!    

Autor testu: expert Daniel Dítě

Autosalon.TV: BMW M4
Autosalon.TV: BMW M4
Článek je zařazen v: expertdanito , autosalontvprima , bmwm4competition , sportovnivozy , bmwcz , bmwceskarepublika , testvozu , 300km/h , supercar
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama