Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Testy ojetin

První SUV od Škody si v bazarech drží cenu - Škoda Yeti

Škoda Yeti vydržela ve výrobě mladoboleslavské automobilky neuvěřitelných osm let. Její modelový život skončil na podzim 2017 nástupem modelu Karoq. Nikdo už jí ale nevezme primát prvního SUV od škodovky.
Aktualizováno: 08.11.2018
Škoda Yeti 2013 18
Škoda Yeti 2013 18 Autor: Autosalon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Autosalon.TV: Škoda Yeti 2013
Autosalon.TV: Škoda Yeti 2013

Od roku 2009 si model s charakteristický kulatými předními mlhovkami pořídilo přes 630 tisíc řidičů. K lítosti mnoha z nich o „očička“ přišel v roce 2013 při důkladném faceliftu. Designéři navrhli hranaté světlomety, ostře řezané hrany na masce chladiče a typický prolis pátých dveří. Yeti tak získal částečnou podobnost tehdejší Octavii a Rapidu.

Škoda Yeti - nové motory i spojka Haldex

Do nabídky s omlazením přibyly nové motory, verze 4X4 pak dostala moderní spojku Haldex 5. generace. Celkem se do Yetiho montovaly tři benzínové a čtyři dieselové pohonné jednotky. 

(Benzíny 1,2 TSI/77 kW, 1,4 TSI/90 kW a 1,8 TSI/118 kW a diesely 1,6 TDI/77 kW - pouze pro Greenline, 2,0 TDI CR DPF o výkonu 81 kW, 103 kW a 125 kW - možnost 4x4 s manuální i automatickou převodovkou)

Škoda Yeti - horší výhled řidiče a malý zavazadelník

Daní za zajímavý design auta byly široké A-sloupky zhoršující výhled řidiče. Čeští chalupáři mohli právem kritizovat omezený zavazadlový prostor se základním objemem 405 litrů.

Škoda Yeti - vyšší cena za kvalitu

Yetiho si jako solidně postavené SUV oblíbili i zákazníci autobazarů. Na jejich plochách jich najdete spoustu. Obecně o tomto modelu platí, že vyniká kvalitou a spolehlivostí. I proto si ale jako ojeté drží celkem vysokou cenu. Což ocení prodávající, ale méně už kupující.

Škoda Yeti plusy:

  • Kvalitní a důsledné zpracování
  • Široká nabídka motorů
  • Velmi dobré jízdní vlastnosti (na SUV nízké těžiště)

Škoda Yeti mínusy:

  • Malý zavazadelník
  • Překážející mohutné A-sloupky
  • Vyšší cena

Autor testu: expert Honza Říha

Článek je zařazen v: ojetina , bazar , Škoda , SUV , škodovka , Yeti , sněžný muž , Kvalitní ojetina , První SUV , Videorecenze , Mladá Boleslav , Facelift Škoda , test ojetin , Jan Říha , Autosalon TV Prima
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama