Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Temná stránka vietnamských motorkářů

Odstrojit, odlehčit, převařit, snížit. To je základ pořádného motorkářského cystomu. Především těch, které si nechají říkat bobber. Tenhle kousek pochází z Vietnamu a a jeho základ je netradičně v obyčejné Yamaze XVS 400.
Vydáno: 20.09.2014
Bandit9 Atlas
Bandit9 Atlas Autor: Bandit9
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Hakan Saracogl, bývalý designér od Porsche si nechal u firmy Bandit9 udělat motorku. Ta se jmenuje Bandit9 Atlas a jde vlastně o třetí díl vývojové fáze. Dílna, ve které šéfuje Daryl Villaueva, totiž vždycky motorku připravila, složila, vyzkoušela a zjistila, že to není ono. Tak přišly úpravy. Druhá verze. A zase nic. Až tahle třetí verze je ta pravá. Temná stránka vietnamského motorkářského průmyslu je na světě.

Jde tu hlavně o rám, který je prodloužený, snížený a je do něj zapuštěno sedlo, takže z některých úhlů není vůbec vidět. Vpředu je vidlice víc položená a nainstalovány byly pružinové tlumící jednotky. Řídítka jsou přivařena přímo k vidlici.

A co dál. Dál je všechno vlastně nové. Nádrž, blatníky, světlo, kryty motoru… Všechno je originál. Devatenáctipalcové pneumatiky rertrovzhledu to všechno ještě umocňují.

Super mašina, co říkáte? Deryl říká, že chtěl inspirovat ostatní stavitele k tvorbě pěkných motorek i z mizerných základů. Ne každý si může dovolit Triumph nebo Harley. A v tom má pravdu.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama