Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Nový Chevrolet Camaro byl odhalen

Nové Camaro je venku. A je to pecka. Tedy alespoň zevnitř. To, co je venku je spíš evoluční proměna než nějaký revoluční skok. I když zdání klame. Nikde není nic původního.
Vydáno: 18.05.2015
Chevrolet Camaro IV - Obrázek 4
Chevrolet Camaro IV - Obrázek 4 Autor: Chevrolet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Vezměte si fotografii starého a nového Camara. Tedy páté a šesté generace. Co uvidíte? Na první pohled si řekněte, že to vypadá stejně. Ale pak zjistíte, že tu je všechno trošičku jinak. Světla, kapota, okna (ta hlavně – proti plechům se výrazně zmenšila)… Všechno je nové. Ostatně u GM sami oznámili, že nechtěli nic zásadního měnit. Proč taky? Vždyť Chevrolet Camaro páté generace se od svého nástupu na trh prodávalo výrazně lépe než jeho konkurent Ford Mustang.

A tak to hlavní nás čeká pod kapotou. Tam se objevuje zcela nová platforma Alfa. Vlastně tak nová není. Už s ní jezdí třeba Cadillac ATS. Je propracovaná, má hromady hliníku a ti, kdo se s vozem svezli, ho chválí. (Test Cadillacu ATS v Autosalonu najdete zde). Nové auto díky němu zhublo o parádních 91 kg. A nejen kvůli němu. Vždyť je také o 6 cm kratší a o 2,5 cm užší.

Ale pojďme k motorovým jednotkám. Základem je čtyřválec. Ano, i do USA tenhle trend už dorazil. Ale buďme rádi, že to není ještě o válec horší. Tyhle čtyři válce však mají dva litry a přeplňování k výkonu 201 kW a točivému momentu 392 N.m. S tímhle agregátem auto zrychlí na stovku za méně než šest sekund, takže klobouk dolů.

Silnější je šestiválec o objemu 3,6 litru. Tady je výkon 246 kW a točivý moment 372 N.m. A pak je tu verze SS s vidlicový osmiválcem z Camara. Jeho objem 6,2 litru dává tušit, že to je něco extra. Takže výkon: 339 kW, točivý moment: 617 N.m.

Ford Shelby  GT350 a GT350R a

Nejrychlejší Mustang bude exkluzivní zboží pro vyvolené

 

V nabídce jsou jak manuální, tak i automatické převodovky. Manuály jsou se šesti stupni, automat v SS má stupňů osm.

A co interiér? Tak ten je samozřejmě postaven na základech moderních technologií s vůní historie. Všiměte si ohromného osmipalcového displeje, ale také výdechů klimatizace ve spodní části. Interiér je osvětlený LED diodami, kde si řidič může ovlivnit jejich barvu ve 24 různých odstínech.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama