Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Zprávy

Nejrychlejší M3 v historii je lehčí a silnější. Vznikne jich jen 1200

O jeho příchodu se dlouho ani nevědělo, ale v posledních měsících začalo být zjevné, že BMW něco chystá. Nešlo však o obyčejný model, ale rovnou o nejrychlejší M3 v historii. Novinka se jmenuje BMW M3 CS a vedle 50kilogramové úspory váhy nabídne vyšší výkon a ještě lepší jízdní projev.
Vydáno: 13.11.2017
BMW M3 CS 2

Zbrusu nové BMW M3 CS staví už od počátku na vylepšeném základu modelu M3 Competition, který je syrovější a také surovější v porovnání s běžnou M3. Vedle další úspory hmotnosti, která v porovnání se standardním provedením modelu M3 představuje až 50 kilogramů, ale nabídne daleko charismatičtější jízdní projev. BMW se totiž zaměřilo zejména na podvozek a dávkovatelnost plynu, pod kterým bude z dvojitě přeplňovaného řadového šestiválce na povel až 460 koní a dokonce 600 Nm točivého momentu.

Vůně motorsportu

Spolu s úsporou hmotnosti tak nová M3 CS zrychlí z 0 na 100 km/h už za 3,9 sekundy a rozjede se až na 280 km/h, kde ji zastaví omezovač. Vůz je ale především daleko více cítit motorsportem. Nabídne ultralehká kovaná kola, vylepšené řízení, ještě strmější projev volantu a mezi zadními koly bude hostit také vylepšený vícelamelový diferenciál s aktivní charakteristikou, který byl pro potřeby modelu CS přímo upraven.

Nová M3 CS ale není pouze o výkonu. Auto už od pohledu působí extrémně agresivně a dává jasně najevo, že jeho hlavním teritoriem nejsou silnice, ale závodní okruhy. Ultra lepivé pneumatiky Michelin zboku zdatně doplňují ještě nižší nastavce předního nárazníku, a pokud si chcete být jisti, že se díváte na model CS, stačí se podívat na kapotu. Ta dostala ještě agresivnější proporce a celá příď tak vypadá dokonale. Zadní část pak doplňují charakteristická kouřová světla, výrazně zvětšená odtoková hrana na víku kufru a samozřejmě čtveřice koncovek výfuku od divize M Performance.

Exkluzivita zaručena

Interiér pak zdobí kombinace alcantary, kterou najdete na volantu i středovém panelu, a extra jemné kůže Nappa. Zajímavostí ale je, že M3 CS vpředu nenabídne loketní opěrku a její majitelé se budou muset spokojit i se skutečností, že na palubě budou mít pouze manuální klimatizaci. To kvůli úspoře hmotnosti. Paradoxní ovšem je, že funkce elektricky nastavitelných sedadel s pamětí zůstala.

Zamilovali jste se? Není divu. Pokud však na novou M3 CS máte - a počítejte, že pod 3 miliony korun určitě stát nebude - neváhejte a k dealerovi BMW vyražte co nejdříve. Mnichovská automobilka totiž plánuje, že těchto skvostů vyrobí jen 1200 a mohlo by proto jít o poměrně zajímavou koupi i z hlediska investice.

Reklama
Článek je zařazen v: BMW M3, BMW M3 CS, BMW M3 Competition, BMW M3 F80, nové BMW M3, nejrychlejší BMW, nejrychlejší BMW M3, nejnovější BMW M3, nejrychlejší BMW M3 CS, brutální BMW M3 CS, BMW M3 CS F80, nové BMW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama