Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Zprávy

Nejlepší z nejlepších pod značkou McLaren

Hned dvě věcičky z dílny McLaren vám dnes představíme. Jednu zatím jen v takové efektní ochutnávce, ale zato je to opravdový vrchol všeho. Ta druhá je zase individualita jak cyp.
Vydáno: 06.02.2015

Představte si, že McLaren je jedna z nejlépe vydělávajících fabrik na auta na světě. Nebylo to tak vždy, ale v současnosti to vypadá, že její dělníci nestíhají vyrábět vozy, které se pro zákazníky připravují. Proč? Protože mají neustále něco nového. Třeba 650S, což je evropský a americký vrchol nabídky. Nebo 625C, což je špička zase pro Asii. A teď přijde něco, co všechny tyhle předchozí nejlepší vozy sfoukne jak svíčku. Jmenuje se to McLaren 675LT a bude  zatím to nejlepší, co tahle firma postavila na kola. Opět to bude V8 twin-turbo 3,8 l. Jenže výkon se vyšplhá na 497 kW a točivý moment na 700 N.m. S tím jde ruku v ruce protažená karoserie. Ano, ti z vás, kteří opravdu znáte auta, si jistě vzpomenete na legendární brutální, efektní i efektivní McLaren F1 GTR Long Tail z roku 1997. Delší kapota znamená lepší přítlak na kola, a to až o 40 procent! Hmotnost vozu by i přes větší rozměry měla klesnout na pouhých 1330 kg. Specialitou bude i aerodynamická brzda. Ale kdo chce vědět a vidět víc, musí si počkat na březnový autosalon v Ženevě.

MSO – originál mezi originály

Víte, co je MSO? Kdo naše stránky čte pozorně a dlouho, ten se už dozvěděl, že jde o McLaren Special Opeartions. Ano, divize pro speciální přání zákazníků už je i u značky, která vyrábí auta doslova kusově. Ale když ono je to tak moderní. Navíc spousta zákazníků chce opravdu něco extra. Třeba tohle auto s názvem McLaren 650S Project Kilo je opravdová lahůdka. Jako by nestačila už ta dosavadní nálož karbonu na dílech standardního McLarenu. Tady je jich ještě víc – střecha, zadní difuzor, mřížky, prahy…

 

A pak tu je třeba výfuk, který je proti žáru potažený 24karátovým zlatem. Nebo je tu kryt motoru s obrázkem ptáka kiwi jako připomínka na rodiště zakladatele Bruce McLarena. A pak ještě hromady a hromady drahých a efektních detailů, jako jsou hliníková víčka pro doplňování benzínu i vody…

Replica McLarenu F1

McLaren F1 made in Poland

 

Autor: Jan Čech

Reklama
Článek je zařazen v:
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama