Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Nečekaná změna. Luxusní BMW dostanou nové logo

Mezi prémiovými výrobci neustále probíhá boj o to, aby zaujali co nejvíce zákazníků. Každá ze značek na to jde jinak. BMW teď přichází s novou obchodní značkou, která se zaměří výhradně na ty nejluxusnější modely z nabídky.
Vydáno: 14.09.2017
Logo BMW
Logo BMW Autor: iStock
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Chystaná nová obchodní značka se bude nejprve týkat současného BMW řady 7 a BMW i8, ale později se přidají další modely, kterými budou zcela nové BMW řady 8 a velké SUV X7, stejně jako připravované BMW i8 Roadster. Tyto speciální modely bude možné poznat zejména podle nově navrženého loga kombinujícího černobílou verzi prvního použitého znaku výrobce před 101 lety, na němž je jméno společnosti „Bayerische Motoren Werke“ napsáno v plném znění.

Zážitky a služby pro bohaté

Pro tyto speciální modely si však BMW připravilo i další služby, které mají rozvíjet vztah se zákazníkem a přinést mu i některé nadstandardní služby. Mezi ty lze jistě zařadit například servisní prohlídky s možností využití služby „pick-up and return“ (vyzvednout a vrátit). Další službou bude "Add-on mobility", která bude majitelům BMW řady 7 umožňovat například půjčení BMW X7 v případě, že budou potřebovat převézt více lidí, a nebo naopak BMW řady 8, pokud si chtějí užít víkendové sportovní projížďky.

Neméně zajímavý je také program BMW Pure Impulse Experience pro majitele BMW i8. Ten podle automobilky umožňuje bohaté "kulturní, lifestylové a cestovní zážitky". Co si pod tím představit? Majitelům tohoto plug-in hybridu se nabízí účast na některých zajímavých akcích jako jsou například vyhlídkové jízdy, galavečery v michelinských restauracích, návštěvy udílení cen Grammy v Los Angeles, veletrhu umění Art Basel v Hongkongu, ale také třeba dostihy White Turf na zamrzlém jezeře ve Svatém Mořici. „Budujeme luxusní ekosystém jedinečných služeb a zážitků, které zahrnují celou řadu luxusních modelů a vytvářejí mimořádné a nezapomenutelné okamžiky,“ říká Hildegard Wortmann, senior viceprezident značky BMW.

Článek je zařazen v: BMW , logo , exkluzivita , Bayerische Motoren Werke , BME 7 , BMWi8
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama