Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Nečekaná novinka. Nejlevnější Ferrari se jmenuje Portofino

V dnešním světě už vozy téměř nebývají představovány jinak než skrze úniky fotek krátce před oficiální premiérou. O jejich příchodu se navíc ví už dlouho dopředu, a tak jsou novinky v momentě svého představení už v podstatě staré. Ferrari to ale zvládlo a nový model utajilo až do chvíle, než nám jej odhalilo se vší parádou!
Vydáno: 24.08.2017
Ferrari Portofino

Tohle nikdo netušil. Nikdo to ani nečekal a vzhledem k tomu, že model California T není zas až tak starý, přemýšlelo nad tím jen pár jedinců. Ferrari přesto nově nahrazuje základ nabídky zbrusu novým modelem a říká mu Portofino.

Výkon jde s dobou

Portofino je otevřený roaster stejně jako California T, ovšem jeho technické údaje jsou pořádný krok dál. I základ nabídky Ferrari se přece musí držet s dobou. Portofino tak z dvojitě přeplňovaného osmiválce o objemu 3.9 litru doluje až 590 koňských sil a 760 Nm točivého momentu, který je navíc dostupný v širokém rozmezí mezi 3 000 až 5 200 otáčkami. Takové parametry dovolí otevřenému kabrioletu zrychlit z 0 - 100 km/h už za 3,5 sekundy a bez problému dosáhnout i na magickou hranici 200 mil v hodině, tedy rychlosti 320 km/h.

Ferrari dále uvádí, že inovovaný motor modelu Portofino v sobě ukrývá nové pístnice i ojnice a že si kompletně pohrálo také s přívodem vzduchu. Motor by proto měl mít ještě brisknější reakce na plynový pedál a minimalizovat tak odezvu na roztočení turbodmychadla. Dále se uvnitř vozu nachází vylepšené výfukové potrubí složené z jednoho kusu a spolu s vylepšenou redistribucí toku výkonu při přeřazení je motor Portofina nejen silnější, ale také úspornější, než tomu bývalo u odchoduvší Californie T.

Krásné jako Superfast

Jízdním vlastnostem dále napomohou kompletní hliníkové šasi, magnetické tlumiče a samozřejmě i poslední generace elektronicky řízeného zadního diferenciálu Ferrari. Pravdou také je, že Portofino vypadá daleko lépe než jeho předchůdce. V jeho tváří je patrná jasná inspirace modelem 812 Superfast, čímž působí agresivněji a méně vykuleně než California.

Uvnitř vozu se pak nachází stejný volant, jaký má nový Superfast, a stejně tak se zde objevuje i nejnovější infotainment se širokoúhlým displejem. Portofinu to zkrátka sluší jak zvenčí, tak uvnitř, a přestože prozatím nemáme více technických informací, pokochání se v galerii vás jistě uspokojí. Více budeme vědět samozřejmě ve Frankfurtu.

Reklama
Článek je zařazen v: Ferrari, nové Ferrari, Fko, Ferrari Portofino, Ferrari California, Ferrari California T, nové Portofino, Portofino, Ferrari V8, V8 twinturbo, nové Ferrari kabriolet, základní Ferrari, Ferrari 2018, Frankfurt 2017, IAA 2017, Maranello, Itálie, supersport
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama