Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

MINI už je víc než Ferrari. Přehled nejcennějších značek světa

Tipli byste si, jakou hodnotu mají světově nejúspěšnější automobilky? Který výrobce stojí v čele a kdo naopak letos překvapil v negativním slova smyslu? Podívejte se na přehled automobilek, které se dostaly do první stovky nejúspěsnějších firem světa.
Vydáno: 26.09.2017
MINI Concept

Jako mnoho jiných značek dneška, i automobilka MINI se snaží apelovat na osobitý styl, kvalitu a zajímavý retro design. A vyplácí se to. Dnes má totiž větší hodnotu než italská ikona Ferrari. MINI se ve světovém žebříčku všech značek v současnosti nachází na 87. místě, neboť se pyšní celkovou hodnotou 5,11 miliardy dolarů. Ferrari oproti tomu anayltici ocenili na 4,87 miliardy dolarů. Ve srovnání s jinými automobilkami jsou však obě značky stále trpaslíky.

Potenciál, image, aktiva

Žebříček se přitom neskládá pouze ze současných aktiv, ale počítá také s budoucím potenciálem značek a bere v potaz i jejich servisní a doplňkové služby. Jde zkrátka o celkovou image. A MINI jen v prvních osmi měsících roku 2017 zvedlo objem prodaných vozů v porovnání s loňskem o 3,1 %. Největší podíl na tom mají dva modely. Nový Countryman a MINI Cabrio.

Jak jsou na tom ale ostatní značky? Snad nikoho nepřekvapí, že světovým lídrem mezi automobilkami je stále Toyota. Ta se s hodnotou 50,291 miliardy dolarů dočkala celosvětově sedmé pozice. Hned za společností Samsung a před Facebookem. Za tím je pak na devátém místě Mercedes-Benz, který japonskou automobilku stíhá s hodnotou 47,829 miliady dolarů. Zajímavé je pak sledovat i chvost první stovky, na který se dostala dokonce už i automobilka Tesla Motors.

Přehled nejcennějších značek světa.
Přehled nejcennějších značek světa.
Interbrand
Reklama
Článek je zařazen v: hodnota automobilek, automobilky, úspěšné firmy, úspěšné automobilky, cena automobilek, tržní cena automobilky, tržní cena automobilek, cena, hodnota automobilky, Mini, Ferrari, tesla, Škoda, světové značky, tržní politika
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama