Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Konečně! Nový Opel Insignia dostane dieselové biturbo

Druhá generace Opelu Insignia je jedním z nejpovedenějších aut třídy. Hezky vypadá, je dostatečně praktická a vedle příjemného jízdního projevu nabídne i spoustu moderních vymožeností. Opravdu slušný naftový motor ale v její nabídce prozatím chyběl.
Vydáno: 06.09.2017
Opel Insignia Country Tourer 2018
Opel Insignia Country Tourer 2018 Autor: OPEL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

V polovině srpna jsme se svezli s nejvýkonnějším provedením vlajkové lodi Opelu. A můžeme potvrdit, že nová Insignia funguje jako auto moc fajn. Jezdí velmi tiše, vyspěle a její podvozek je vskutku úchvatný. Spojení osmistupňového automatu s žíznivým zážehovým dvoulitrem však vozu nesluší tak, jak byste čekali. Osmistupňová převodovka si totiž s benzínem o výkonu 191 kilowattů moc nerozumí. V Opelu však tvrdí, že spojení této převodovky s dieselem působí daleko rozuměji. Že to je to pravé ořechové.

Točivý moment 480 Nm? To jde!

Až do nynějška však „to pravé ořechové“ znamenalo spřažení s dieselovým agregátem o výkonu 125 kilowattů, který sice není slabý, ale srdce nadšeného řidiče a fandy do naftových motorů moc neuspokojí. Opel tak přichází s novým vznětovým vrcholem.

Dvojitě přeplňovaný agregát s objemem dvou litrů nabídne až 210 koní a charismatičtější projev lačnící po otáčkách. Daleko zajímavější je ale údaj o točivém momentu, který má nově hodnotu 480 Nm. A to je slušná porce. Insignia vybavená tímto motorem, který bude standardně spřažen s pohonem všech kol a osmistupňovým automatem, tak sprint z 0 na 100 km/h zvládne už za 7,9 sekundy a rozjede se až na 233 km/h.

Za sedm litrů. Doopravdy

Nový motor zároveň plně odpovídá chystaným emisním regulacím Euro 6.2 a v kombinovaném režimu by jeho spotřeba neměla přesáhnout 7 litrů. Připomeňme si, že tento údaj je uváděn již podle reálnější metodiky měření, která vešla v platnost 1. září letošního roku. Zajímavostí bude také použití zbrusu nového filtru pevných částic, který bude schopen dosáhnout potřebné teploty pro aktivní regeneraci i při klidné jízdě. Do nabídky by se mělo naftové biturbo dostat ještě tento podzim, první vozy pak lze očekávat začátkem příštího roku.

Článek je zařazen v: Opel Insignia Grand Sport , Opel Insignia , nový motor , nový motor Opel , nový motor Insignia , Insignia Grand Sport biturbo , Insignia biturbo , nová Insignia Biturbo , Insignia Diesel Turbo 4x4 , nový motor pro Insignii , Insignia Country Tourer , Insignia 2018
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama