Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Konečně! Nový Opel Insignia dostane dieselové biturbo

Druhá generace Opelu Insignia je jedním z nejpovedenějších aut třídy. Hezky vypadá, je dostatečně praktická a vedle příjemného jízdního projevu nabídne i spoustu moderních vymožeností. Opravdu slušný naftový motor ale v její nabídce prozatím chyběl.
Vydáno: 06.09.2017
Opel Insignia Country Tourer 2018

V polovině srpna jsme se svezli s nejvýkonnějším provedením vlajkové lodi Opelu. A můžeme potvrdit, že nová Insignia funguje jako auto moc fajn. Jezdí velmi tiše, vyspěle a její podvozek je vskutku úchvatný. Spojení osmistupňového automatu s žíznivým zážehovým dvoulitrem však vozu nesluší tak, jak byste čekali. Osmistupňová převodovka si totiž s benzínem o výkonu 191 kilowattů moc nerozumí. V Opelu však tvrdí, že spojení této převodovky s dieselem působí daleko rozuměji. Že to je to pravé ořechové.

Točivý moment 480 Nm? To jde!

Až do nynějška však „to pravé ořechové“ znamenalo spřažení s dieselovým agregátem o výkonu 125 kilowattů, který sice není slabý, ale srdce nadšeného řidiče a fandy do naftových motorů moc neuspokojí. Opel tak přichází s novým vznětovým vrcholem.

Dvojitě přeplňovaný agregát s objemem dvou litrů nabídne až 210 koní a charismatičtější projev lačnící po otáčkách. Daleko zajímavější je ale údaj o točivém momentu, který má nově hodnotu 480 Nm. A to je slušná porce. Insignia vybavená tímto motorem, který bude standardně spřažen s pohonem všech kol a osmistupňovým automatem, tak sprint z 0 na 100 km/h zvládne už za 7,9 sekundy a rozjede se až na 233 km/h.

Za sedm litrů. Doopravdy

Nový motor zároveň plně odpovídá chystaným emisním regulacím Euro 6.2 a v kombinovaném režimu by jeho spotřeba neměla přesáhnout 7 litrů. Připomeňme si, že tento údaj je uváděn již podle reálnější metodiky měření, která vešla v platnost 1. září letošního roku. Zajímavostí bude také použití zbrusu nového filtru pevných částic, který bude schopen dosáhnout potřebné teploty pro aktivní regeneraci i při klidné jízdě. Do nabídky by se mělo naftové biturbo dostat ještě tento podzim, první vozy pak lze očekávat začátkem příštího roku.

Reklama
Článek je zařazen v: Opel Insignia Grand Sport, Opel Insignia, nový motor, nový motor Opel, nový motor Insignia, Insignia Grand Sport biturbo, Insignia biturbo, nová Insignia Biturbo, Insignia Diesel Turbo 4x4, nový motor pro Insignii, Insignia Country Tourer, Insignia 2018
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama