Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Hyundai shání dealery. Láká je od Škody i Volkswagenu

České zastoupení automobilky Hyundai chce profitovat na aféře dieselgate a tuzemským dealerům Škody Auto a Volkswagenu nabízí, aby přeběhli ke korejské značce. Prý jim nabídne lepší budoucnost a férové jednání.
Vydáno: 25.10.2017
Hyundai shání dealery. Láká je od Škody i Volkswagenu

České zastoupení značky Hyundai se nechvalně proslavilo velmi agresivní marketingovou kampaní, která je založena na propagaci čistokrevného „českého auta, které vám bude soused z Mladé Boleslavi závidět“. K tomu přidalo billboardy u letiště v Ruzyni, které vás po příletu vítaly v zemi Hyundai, nebo vymyslelo velmi netradiční porovnávací kampaň, při které vystavilo na svých showroomech Škody Octavia. Někteří práci marketingového oddělení kvitovali s úsměvem a nadhledem, jiným přišla už přes čáru a nevkusná.

Zajímavá nabídka

České zastoupení Hyundai ale nedbá nějakých posměšků a narážek, a pokračuje ve velmi odvážné kampani. Tentokrát se nezaměřilo na zákazníky, ale přímo na dealery. Podle něj jsou totiž prodejci značky Škoda a VW hodně znevýhodněni kauzou dieselgate, a proto by možná bylo nejlepší, kdyby nechali koncern koncernem a přešli ke Korejcům. Celé to působí trochu jako PR kousek pro veřejnost, který má ukázat, že se Hyundai cítí opravdu pevně v základech. Sami asi nevěří tomu, že by nějaký dealer opustil koncern a přidal s k Hyundai. Abychom vám přesně ukázali, jak taková komunikace automobilové značky probíhá, níže pro vás máme kus tiskové zprávy, kterou rozeslalo české zastoupení Hyundai médiím.

Prodejci vozů Volkswagen a Škoda dostali v uplynulých dnech zajímavou nabídku. Pro ty, kteří se cítí být poškozeni kauzou s podvodným softwarem, se nabízí řešení jejich nejisté situace. Dealeři, kteří mohou kauzu vnímat jako oprávněné ohrožení svého podnikání, dostali nabídku spolupracovat s automobilkou Hyundai. Té se naopak na evropském i českém trhu mimořádně daří.

„Hyundai je dlouhodobě druhou nejprodávanější značkou na českém trhu a naše prodeje neustále rostou. Za prvních 9 měsíců letošního roku jsme prodali v České republice 15 809 vozů, což je oproti stejnému období loňského roku nárůst o téměř 6 procent. V souvislosti s růstem prodejů samozřejmě také rozšiřujeme naši prodejní síť a hledáme nové autorizované partnery,“ stojí v dopise zaslaném prodejcům značek. Hyundai oslovil dealery poté, co médii několikrát proběhla zpráva o problematické situaci německého Volkswagenu, potažmo Škody Auto, v důsledku aféry s podvodným softwarem. Jeho prodejci se podle dopisu mohou cítit oprávněně poškozeni, a proto jim Hyundai nabízí spolupráci.

Hyundai roste dlouhodobě na evropském i českém trhu. Plánujeme rozšiřovat naše služby a nabídku a k tomu budeme potřebovat další profesionály z oboru. Proto jsme se rozhodli oslovit ty, kteří se podle našeho názoru mohou cítit u jejich stávajícího partnera díky nepříjemným dopadům kauzy s podvodnými softwary ohrožení a nabídnout jim možnost spolupráce s naší značkou. U nás mají budoucnost zajištěnou,“ vysvětlil Pavel Rokoš - Dealer Development Manager společnosti Hyundai“.

Soudní spory s dealery

Zajímavé, co myslíte? Problém ale je, že oproti Škodě Auto a Volkswagenu Hyundai meziročně nedosahuje tak dobrých prodejních čísel, a navíc se právě české zastoupení dokonce soudí s několika prodejci. A nejde o nic malicherného! Před třemi lety totiž od značky odešlo několik dealerů poté, co se jim nelíbily praktiky a fungování zastoupení.

Na to ale značka zareagovala velmi rychle a všechny tyto dealery dala k soudu s obviněním z kartelového jednání. V současné době má vše na stole soud, který má rozhodnout o tom, jestli tomu tak bylo, nebo jestli byly požadavky českého zastoupení Hyundai směrem ke svým prodejcům opravdu přehnané a nereálné, jak to dotyční tvrdí. Ať už to dopadne jakkoliv, Hyundai Česká republika je svým ne moc vhodným a vybíravým chováním celkem známé. Že ale bude dealery lanařit ke zběhnutí přes média, to asi nikdo nečekal.

Reklama
Článek je zařazen v: Hyundai, Hyundai České republika, dealer, prodeje, prodejci, PR, PR kampaň, kampaň, koncern Volkswagen, Škoda Auto
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama