Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Hyundai shání dealery. Láká je od Škody i Volkswagenu

České zastoupení automobilky Hyundai chce profitovat na aféře dieselgate a tuzemským dealerům Škody Auto a Volkswagenu nabízí, aby přeběhli ke korejské značce. Prý jim nabídne lepší budoucnost a férové jednání.
Vydáno: 25.10.2017
Hyundai shání dealery. Láká je od Škody i Volkswagenu
Hyundai shání dealery. Láká je od Škody i Volkswagenu Autor: Hyundai Motor Europe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

České zastoupení značky Hyundai se nechvalně proslavilo velmi agresivní marketingovou kampaní, která je založena na propagaci čistokrevného „českého auta, které vám bude soused z Mladé Boleslavi závidět“. K tomu přidalo billboardy u letiště v Ruzyni, které vás po příletu vítaly v zemi Hyundai, nebo vymyslelo velmi netradiční porovnávací kampaň, při které vystavilo na svých showroomech Škody Octavia. Někteří práci marketingového oddělení kvitovali s úsměvem a nadhledem, jiným přišla už přes čáru a nevkusná.

Zajímavá nabídka

České zastoupení Hyundai ale nedbá nějakých posměšků a narážek, a pokračuje ve velmi odvážné kampani. Tentokrát se nezaměřilo na zákazníky, ale přímo na dealery. Podle něj jsou totiž prodejci značky Škoda a VW hodně znevýhodněni kauzou dieselgate, a proto by možná bylo nejlepší, kdyby nechali koncern koncernem a přešli ke Korejcům. Celé to působí trochu jako PR kousek pro veřejnost, který má ukázat, že se Hyundai cítí opravdu pevně v základech. Sami asi nevěří tomu, že by nějaký dealer opustil koncern a přidal s k Hyundai. Abychom vám přesně ukázali, jak taková komunikace automobilové značky probíhá, níže pro vás máme kus tiskové zprávy, kterou rozeslalo české zastoupení Hyundai médiím.

Prodejci vozů Volkswagen a Škoda dostali v uplynulých dnech zajímavou nabídku. Pro ty, kteří se cítí být poškozeni kauzou s podvodným softwarem, se nabízí řešení jejich nejisté situace. Dealeři, kteří mohou kauzu vnímat jako oprávněné ohrožení svého podnikání, dostali nabídku spolupracovat s automobilkou Hyundai. Té se naopak na evropském i českém trhu mimořádně daří.

„Hyundai je dlouhodobě druhou nejprodávanější značkou na českém trhu a naše prodeje neustále rostou. Za prvních 9 měsíců letošního roku jsme prodali v České republice 15 809 vozů, což je oproti stejnému období loňského roku nárůst o téměř 6 procent. V souvislosti s růstem prodejů samozřejmě také rozšiřujeme naši prodejní síť a hledáme nové autorizované partnery,“ stojí v dopise zaslaném prodejcům značek. Hyundai oslovil dealery poté, co médii několikrát proběhla zpráva o problematické situaci německého Volkswagenu, potažmo Škody Auto, v důsledku aféry s podvodným softwarem. Jeho prodejci se podle dopisu mohou cítit oprávněně poškozeni, a proto jim Hyundai nabízí spolupráci.

Hyundai roste dlouhodobě na evropském i českém trhu. Plánujeme rozšiřovat naše služby a nabídku a k tomu budeme potřebovat další profesionály z oboru. Proto jsme se rozhodli oslovit ty, kteří se podle našeho názoru mohou cítit u jejich stávajícího partnera díky nepříjemným dopadům kauzy s podvodnými softwary ohrožení a nabídnout jim možnost spolupráce s naší značkou. U nás mají budoucnost zajištěnou,“ vysvětlil Pavel Rokoš - Dealer Development Manager společnosti Hyundai“.

Soudní spory s dealery

Zajímavé, co myslíte? Problém ale je, že oproti Škodě Auto a Volkswagenu Hyundai meziročně nedosahuje tak dobrých prodejních čísel, a navíc se právě české zastoupení dokonce soudí s několika prodejci. A nejde o nic malicherného! Před třemi lety totiž od značky odešlo několik dealerů poté, co se jim nelíbily praktiky a fungování zastoupení.

Na to ale značka zareagovala velmi rychle a všechny tyto dealery dala k soudu s obviněním z kartelového jednání. V současné době má vše na stole soud, který má rozhodnout o tom, jestli tomu tak bylo, nebo jestli byly požadavky českého zastoupení Hyundai směrem ke svým prodejcům opravdu přehnané a nereálné, jak to dotyční tvrdí. Ať už to dopadne jakkoliv, Hyundai Česká republika je svým ne moc vhodným a vybíravým chováním celkem známé. Že ale bude dealery lanařit ke zběhnutí přes média, to asi nikdo nečekal.

Článek je zařazen v: Hyundai , Hyundai České republika , dealer , prodeje , prodejci , PR , PR kampaň , kampaň , koncern Volkswagen , Škoda Auto
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama