Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Fisker zkrachoval, tak se dal zase na design

Známý designér Henrik Fisker se dal zase na design aut. Chvála bohu za to. Vrátil se k tomu, co mu šlo nejlépe. Tady je první výsledek: Fisker Thunderbolt.
Vydáno: 17.03.2015
Fisker Thunderbolt - Obrázek 4

Kdo je Henrik Fisker? Že vám to jméno něco říká? Ano, je to zakladatel firmy Fisker, která vyráběla superluxusní elektrolimuzínu. Bohužel to slavně nedopadlo a nedávno šla firma ke dnu jak Titanic. A jméno Henrik Fisker možná znáte také. Tedy určitě ho znáte nejen podle jména jeho firmy. Vždyť to je on sám – otec designu vozů BMW Z8, Aston Martin DB9 nebo Aston Martin V8. Prostě jméno v autodesignu.

Henrik Fisker se tak po krachu firmy vrací do designu, konkrétně do firmy Galpin, která bude navrhovat a vyrábět speciální přestavěné sériové modely. Něco, jako je právě Thunderbolt. Je to sice zatím jen studie, ale pokud bude zájem, postaví se velmi limitovaná edice. Nikdo nezakrývá, že základem je Aston Martin Vanquish. Jenže má novou masku, širší blatníky, nová kola, jinak posazenou záď i s oknem…

 

Uvnitř pak přístrojovce vévodí ohromný displej 11,6“ dotykové obrazovky Panasonic. Pod ním je pak transparentní chronograf a jednoduchý panel klimatizace. Kůži a obšití obstarala italská firma Natuzzi a součástí je i zadní držák na dvě lahve šampaňského. Škoda, že však nebudou chlazené.

Aston Martin DB10 z natáčení

Unikátní Aston Martin přistižen přímo při natáčení bondovky

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama