Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Ferrari pro Ameriku, ale s rozpaky

Představte si, že si koupíte Ferrari. Unikát. Stál by řekněme 51,5 milionů korun. Bylo by jich jen deset na světě. A pak byste nasadili plátěnou střechu a mohli jet maximálně 120 km/h.
Vydáno: 13.10.2014
Ferrari F60 America

To byste se asi necítili asi úplně za krále silnic, že? Spíš za blbce. Ještě štěstí, že takhle se bude cítit desítka amerických vyvolených, kteří už mají kompletní limitovanou edici s názvem F60 America objednanou.

KLAPKA: NART po xté…

Ferrari chce uspět ještě víc na americkém trhu. Ale už je pěkně protivné, jak se snaží propagovat svojí historii na tomto kontinentu ve spojení se závodní stájí NART. Není to poprvé, co na NART vzpomínají. Popravdě řečeno, v Americe o NART slyšel jen málokdo a v Evropě… Sáhněte si do svědomí. Vy asi taky. Ferrari a NART sice v daných letech v USA něco znamenaly, ale bohužel v automobilovém ranku, který byl asi tak populární, jako u nás kriket.

 

Ferrari F60 America Foto: Ferrari

Ferrari F60 America. Foto: Ferrari

Ale auto je to pěkné

Pojďme se ale podívat na autíčko ze všech stran. Především musíme říct, že jde o základ ve Ferrari F12 Berilnetta. Stejně jako u zakázkového TRS i tady zmizela střecha a za sedadly jsou jen oblouky. Vlastně celá zadní část je vyvedena trochu jinak. Oblouky jsou z karbonu, zpředu potažené kůží. A právě ty oblouky jsou důvodem té snížené rychlosti. Ve výbavě je totiž lehoučká nouzová stříška, která ale samozřejmě nedrží na svém místě tak dobře jako klasická sklápěcí střecha. Takže jet rychleji by pro ni znamenalo asi konečnou.

 

Ferrari F60 America Foto: Ferrari

Ferrari F60 America. Foto: Ferrari

 

Auto má samozřejmě i jiné blatníky, nárazníky i dveře. Je tedy škoda, že technika vozu zůstala nezměněná. I když vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,3 l s výkonem 544 kW a točivým momentem 690 N.m asi na těch 120 km/h stačí, že? ;-)

 

Hlavně nenechávat zařazenou jedničku

Ferrari v obýváku. Málo místa? Parkujte přímo před televizí

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama