Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

Citroën přestavuje showroomy

Citroën v rámci své modernizace prochází kompletní transformací, která se netýká jen obnovy nabídky vozů, ale také všeho dalšího, s čím se zákazníci potkávají, počínaje návštěvou v showroomech.
Vydáno: 12.12.2017
Citroen LA MAISON
Citroen LA MAISON Autor: Citroën
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Vznikl tak „La Maison Citroën“, nová koncepce městské prodejny, která se poprvé objevila v Paříži a nyní se dostává do celého světa a do konce roku 2018 se otevře zhruba třicet showroomů. V souladu s touto koncepcí probíhá i modernizace stávajících dealerství značky, které získají nové uspořádání interiéru, jež se objeví v celé mezinárodní síti do roku 2019.

Plocha každého „La Maison Citroën“ je sice menší než klasické dealerství, což omezuje počet vystavených modelů, ale vše vynahrazuje zážitek, který zde návštěvníky čeká, útulná atmosféra kladoucí důraz na dotyk, v níž se všechny barevné prvky a použité materiály mísí s mnoha interaktivními displeji nabízejícími možnost využít 3D konfigurátor, službu Citroën Advisor, webové stránky s historií značky Citroën Origins atd. Rozšíření koncepce „La Maison Citroën“ usnadňuje i použití systému architektonických modulů, jako jsou „zdi“ věnované modelům a související vizuály, merchandising a digitální obsahy.

Modernizací pocházejí rovněž dealerství značky, která získají nové uspořádání interiéru odpovídající atmosféře „La Maison Citroën“. Objeví se zde nové prostory, barvy, nábytek, dekorace, přepážky atd., které jim dodají modernější vzhled a útulnou atmosféru.

Citroen LA MAISON
Citroen LA MAISON
Citroën

Do roku 2019 získají všechny prodejny primární sítě ve světě nové uspořádání interiéru. Přestavbu interiérů dealerství doplňuje i nová kolekce oblečení pro prodejce. Na výběr budou tři sady pro muže a čtyři pro ženy, celá kolekce bude ladit s novým barevným pojetím prodejen značky. Aby byl pohodový dojem dokonalý, doplní oblečení tenisky, jaké nosí hostesky na stáncích značky během mezinárodních autosalonů. V ČR je v novém konceptu již otevřena prodejna UNI AUTA v Jindřichově Hradci a přestavuje se prodejna v Pardubicích.

V rámci procesu transformace showroomu hodlá Citroën otevřít během následujících 24 měsíců také novou „vlajkovou loď“, která nahradí salon C_42 des Champs-Elysées, jenž definitivně uzavře své brány na konci roku. Během 10 let existence se zde vystřídalo 34 expozic a více než 10 milionů návštěvníků. Nová mezinárodní výkladní skříň značky bude koncipována podobně jako „La Maison Citroën“, objeví se v ní všechny nové prvky a bude sloužit i jako prodejna. Mezitím můžete až do konce roku navštívit poslední expozici v C_42, která je věnována Novému SUV C3 Aircross.

Článek je zařazen v: Citroen , showroom , novinka , prodejny , koncepce , La Maison Citroën
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama