Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zprávy

695 koní táhne kombajn od Audi

Audi RS6 Avant není žádné ořezávátko. Výkon 560 koní (412 kW) je už pro opravdové fajnšmekry. Jenže ten, kdo se cítí opravdu silný v závodních botách, ten si pořídí ještě něco exkluzivnějšího – třeba úpravu od Schmidt Revolution.
Vydáno: 23.06.2015
Schmidt Revolution Audi RS6 Avant
Schmidt Revolution Audi RS6 Avant Autor: Oficiální zdroj
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Tady je V8 4.0 l Twin Turbo ještě o kousek lepší. Tedy o kousek. Už základní Stage za 3499 euro dá motoru díky přepracované elektronice a novému sání dalších 88 kW. Výsledek je tedy pěkně kulaťoučkých 500 kW. Komu je to ještě málo, ten dostane za 4299 euro Stage 2 s novým nerezovým výfukem s klapkou. To vydoluje z agregátu dalších krásných 11 kW.

Na 1899 euro pak přijdou úpravy karoserie, na 799 euro sportovní tlumiče KW a na 3999 euro pak ohromná kola s pneumatikami ContiSportContact SP o rozměrech 295/30 R21 bez toho otravného monitoringu tlaku.

Schmidt Revolution Audi RS6 Avant Foto:

Schmidt Revolution Audi RS6 Avant

A co z toho bude? Zrychlení na stovku vám přesně neřekneme. Klasické RS6 Avant to dá za 3,9 sekundy, takže tady to bude asi o kousek lepší. Maximální rychlost se ale zvedá na 330 km/h. A to je pěkná hodnota na rodinné auto s kočárkem v kufru.

Schmidt Revolution Audi RS6 Avant Foto:

Schmidt Revolution Audi RS6 Avant Foto:

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama