Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Autopunk

Tohle není klam. Užovka má dvě sedadla a čtyři dveře

Zatímco většina potrhlých majitelů, kteří se rozhodnou k radikální úpravě svého plechového miláčka, vyrobí něco jako sporťák nebo limuzínu, tento chlapík šel na to jinak. Svůj vůz podélně rozřízl a udělal z něj užovku.
Vydáno: 23.10.2017
FSO Polonez po tuningu 1

Jde o model FSO Polonez, který byl vyráběn od konce sedmdesátých let vyráběn v Polsku a konce výroby se dočkal až v roce 2002. Polonez byl od počátku vyvíjen jako luxusnější model pro movitější zákazníky někdejšího Východního bloku a jeho hlavní výhodou byla bezpečnost. To, co s ním však provedl tento majitel, se vylepšením bezpečnosti rozhodně nazvat nedá.

Divnost nad divnost

Když se na vůz díváte zepředu, máte pocit, že šilháte. Rozříznutím přímo v polovině a následným rozpůlením obou částí vznikly podélné čtvrtiny vozu. Majitel ovšem znovu spojil jen ty krajní a stvořil tak přesně o polovinu užší vůz, který si ale všechny zbylé rozměry ponechal.

Působí tak extrémně komicky a odveze pouze dva pasažéry v tandemu. Oba však mají k dispozici hned dvojici dveří, navíc v parádním dosahu. A to hned tak každý vůz nemá. Boční náraz bychom však v tomto voze zažít nechtěli a jízdu s ním koncekonců také ne. Ostatně podívejte se, jak vypadá...

Reklama
Článek je zařazen v: FSO Polonez, Polonez, tuning, rozpůlené auto, uzke auto, nejdivnější auto na světě, úpravy, děsivé auto, divné auto, nejdivnější auto, nejroztodivnější auto, strašidelné auto, optický klam
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama