Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Autopunk

Tohle není klam. Užovka má dvě sedadla a čtyři dveře

Zatímco většina potrhlých majitelů, kteří se rozhodnou k radikální úpravě svého plechového miláčka, vyrobí něco jako sporťák nebo limuzínu, tento chlapík šel na to jinak. Svůj vůz podélně rozřízl a udělal z něj užovku.
Vydáno: 23.10.2017
FSO Polonez po tuningu 1
FSO Polonez po tuningu 1 Autor: carscoops
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Jde o model FSO Polonez, který byl vyráběn od konce sedmdesátých let vyráběn v Polsku a konce výroby se dočkal až v roce 2002. Polonez byl od počátku vyvíjen jako luxusnější model pro movitější zákazníky někdejšího Východního bloku a jeho hlavní výhodou byla bezpečnost. To, co s ním však provedl tento majitel, se vylepšením bezpečnosti rozhodně nazvat nedá.

Divnost nad divnost

Když se na vůz díváte zepředu, máte pocit, že šilháte. Rozříznutím přímo v polovině a následným rozpůlením obou částí vznikly podélné čtvrtiny vozu. Majitel ovšem znovu spojil jen ty krajní a stvořil tak přesně o polovinu užší vůz, který si ale všechny zbylé rozměry ponechal.

Působí tak extrémně komicky a odveze pouze dva pasažéry v tandemu. Oba však mají k dispozici hned dvojici dveří, navíc v parádním dosahu. A to hned tak každý vůz nemá. Boční náraz bychom však v tomto voze zažít nechtěli a jízdu s ním koncekonců také ne. Ostatně podívejte se, jak vypadá...

Článek je zařazen v: FSO Polonez , Polonez , tuning , rozpůlené auto , uzke auto , nejdivnější auto na světě , úpravy , děsivé auto , divné auto , nejdivnější auto , nejroztodivnější auto , strašidelné auto , optický klam
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama