Novinky
VW Polo - osmačtyřicetihodinový masakr v Hamburku!
Dokážete si představit, co znamená pro štáb jeden výjezd na mezinárodní prezentaci? Víte, jaký je rozdíl mezi psaným a TV testem, hlavně během vzniku?
12.9.2017
VW Polo VI. generace

Sbalit, vstávat, odletět, nejíst, natočit, odletět, ulehnout.

Vše začíná v pátek ve 3:00 budíčkem.

Vstávání ve 3:00 ráno není pro nikoho příjemné. Při nastavování budíku jsem zjistil, že mě čekají jen 4 hodiny spánku, no to bude rychlý spánek! Kontroluji na mobilních aplikacích počasí - 17 °C zataženo, beru dlouhý rukáv. 

Cestou na letiště si v hlavě přehrávám, zda máme pro natáčení všechno. Ano, mám všechno, jen ne čas, parkuji auto, do odletu zbývá jen 55 minut…

Vše proběhlo, jak má, usedám do letadla, jen zaberu, přistáváme v Bruselu, za 50 minut odlétá spoj do cílové destinace!

Náš největší problém v zahraničí - čas a místo. Hurá Hamburk, říkám si po 7 a půl hodinách. Zbývají formality, jako rychlé kafe, toaleta, tiskovka a převzetí vozu.

Největším problém na mezinárodních prezentacích: Kde auto natočit! Potřebujeme od auta odstup a alespoň trochu koukací pozadí. Nacházíme první místo, sakra stále slyšíme letadla, musíme hledat dál! Všude na odbočkách, na polních a jiných obslužných komunikacích nás vítá značka zákaz vjezdu a čas se nám krátí! Drze projíždíme skrze statek, za nímž vidíme docela pohlednou silnici - ano, to je to místo s až překvapujícím tichem! Rychle napít, v následujících hodinách nebude čas ani na toaletu, musíme ty 4 hodiny využít na 150%!

Povedlo se, co bylo v plánu, je hotovo! Rychle na hotel, předat auto, ubytovat se, večer pokračuje večeří, kde se podával luxusní hovězí steak!

Tyhle chvíle miluju. Mám možnost v klidu prohodit pár slov s kolegy z jiných médií, ale i s kolegy ze zahraničí!

Druhý den jedeme na jistotu a vracíme se na místo činu, kde už nám toho nechybí moc dotáčet. Bohužel, jak nachystáme techniku pro natáčení povídání za volantem, někdo dokonale vyčistil oblohu, teplota letí raketově nahoru. V autě to nevadí, mám klimatizaci, bojuju však s mnohem větším nepřítelem. Sluníčko je proklatě nízko, zjišťuji, že mluvit lze jen na cca 400 m úseku silnice, a to ještě jen jedním směrem! Čas letí jak splašený, ale po hodině a půl nekonečného ježdění tam a zpět nabírám téměř upečeného kameramana do auta a vyrážíme na rychlý oběd před odletem.

Rozdíl mezi psaným a televizním testem 

Je to jednoduché. Vždycky říkám, že píšící kolega si může auto užít a následně píše text, který je hodně založen na osobních dojmech a pocitech. Spoustu nepřesností a nejasností může opravit. Naše práce je zajímavá tím, že musíme k danému autu načerpat maximum informací z internetu, včetně “osobních dojmů” ještě, než usedneme za volant. Prostor na opravy není. Co je špatně a nepřesně, se ve střižně vyhazuje. Už je to uděláno, už je to hotovo.

Do Prahy se vracím ve 23:20, to nejhorší nás ale ještě čeká! Vystát si frontu u nadrozměrných zavazadel, protože současně s námi přiletěla asi 3 letadla dovolenkářů… . Po hodině máme i stativ. Nezbytné kolečko na firmu, zkopírovat natočené materiály a domů! Do postele padám ve 3 ráno - vydatných 48 hodin.

Vyplatilo se kvůli VW POLO vstávat?

ANO! Vyplatilo. POLO VI. generace je skvěle vymyšlené auto! Více info Vám přinese podrobný test!!  

Autor: Expert Radek  

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama