Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
Zprávy
Poslední speciál Bugatti oslaví zakladatele
Bugatti končí s Veyronem. Prodalo se jich víc než dost. Na každém autě sice značka tratila, ale to je jedno. Tohle je výkladní skříň koncernu. A když konec, tak jedině se slávou a vzpomínkou na zakladatele.
11.8.2014
Bugatti Veyron Ettore Bugatti

Ettore Bugatti je jméno, které v automobilovém světě zná každý. Ačkoli jeho auta se nedělala v takových sériích jako Henryho Forda, ačkoli neuhýbal z cesty konstrukcí nejlidovějšího vozu planety jako Ferdinand Porsche, je Ettore Bugatti stejně velký pojem.

A na jeho počest je poslední speciální edice z cyklu Legends. Oslavuje zakladatele vzpomínkou na jiný vrcholný typ, který dlouhou dobu vedl žebříček nejdražších aut světa: 1932 Type 41 Royale. Podle vozu, který přechovává Bugatti ve svých sbírkách, byl postavený tento vůz. Převzali stejnou tmavomodrou barvu, kterou použili na standardní model, Bugatti Grand Sport Vitesse. Karoserie je složená z hliníku a uhlíkového kompozitu. Vše ručně dělané, leštěné a lakované obarvovaným lakem, aby vynikla struktura. Uvnitř opět vládne kůže a modrá barva. Vzpínající se slon uprostřed sedadel je tradičním znakem vozů Bugatti a je dílem Ettoreho bratra Rembrandta.

Každé kolo je vyřezáváno diamantovými nástroji z jednoho kusu hliníku. Pak jsou finišována a lakována. Takže se není co divit, že jedno každé auto, jejichž výrobní počet se zastaví na čísle 3, bude stát 2,35 milionu eur.

Bugatti Veyron Grand Sport Legends Black Bess

Bugatti vzdává hold novým speciálem

Hennessey Venom F5

Hennessey Venom F5 chce porazit Bugatti v rychlosti

Bugatti Veyron v policejních barvách

V Dubaji jezdí policajti v Bugatti

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama