Novinky
Nový Renault Mégane R.S. je tu! Nabídne manuál i samosvor
Renault opět útočí na titul krále ostrých hatchbacků a se svou novinkou míří na ty, kteří chtějí auto opravdu řídit. Nová generace Mégane R.S. proto nabídne možnost manuální převodovky, zadní řiditelnou nápravu a samosvorný diferenciál. Nový je ale i agregát pod kapotou.
12.9.2017
Renault Mégane R.S.

Mégane R.S. vždy platil za sportovní hračku, která má až neuvěřitelně ráda, když ji stojíte na krku a vydáváte se vstříc těm nejutaženějším zatáčkám. Nová generace na tom nebude jinak, byť pod kapotou nenajdete původní přeplňovaný dvoulitr, ale „obyčejnou“ osmnáctistovku. Jenomže ta má původ v modelu Alpine A110 a její maximální výkon je 279 koní a točivý moment 390 Nm. A to jsou více než slušné hodnoty. Kdyby vám to náhodou bylo málo, počkejte si ještě pár měsíců, kdy by měla dorazit verze Trophy, která nabídne rovných 300 koní.

Chuť do zatáček je téměř jistá

Mégane R.S. přijíždí ve dvou verzích. První, civilnější, dostala přívlastek Sport a nabídne pohodlnější nastavení podvozku. Druhá verze auta s názvem Cup je o poznání tužší, drsnější a přednaladěná na okruhovou jízdu.  Navíc právě tato verze nově nabídne řízení zadní nápravy 4Control, což se nejvíce projeví při rychlém průjezdu zatáčkou.

Nové R.S. ale nepřineslo změny jen v technice. Designéři ho vcelku hodně rozšířili, přičemž nejvíce je to patrné v přední části, kde oproti svému předchůdci narostlo o 60 mm. A protože jde o sportovní vrchol značky, nechybí mu ostré hrany, prolisy, agresivně vyhlížející plasty a parádní zadní difusor. Standardně Mégane R.S. přijíždí na 18palcových kolech, ale za příplatek značka nabízí i kola o palec větší. Hezkým detailem je i fakt, že jako jediný vůz z nabídky Renault, bude mít právě Mégane R.S jedinečnou barvu Tonic Orange.

Vůz půjde objednat konce roku, přičemž české ceny ještě nebyly zveřejněny.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama