Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
Zprávy
Nástupce v česku vyráběného Hyundai ix35 je venku!
Vypadá to, že Hyundai konečně pochopil, že hrátky s ix- názvy jsou jen matoucí a lidi hlavně štvou. Takže to vypadá, že Tucson se vrací.
17.2.2015
Huyndai Tucson

Životopis tohoto auta je trochu zamotaný. První generace se jmenovala Tucson. Druhá generace se přejmenovala na ix35 a začala se vyrábět v žilinském závodě. Takže jí můžeme nazvat také první generací. Druhá generace resp. třetí generace se zase jmenuje Tucson. Oficiální verze tiskové zprávy říká – opět se bude vyrábět v České republice. Takže další domácí výrobek představen.

Auto je zcela očividně inspirováno dříve představeným modelem Santa Fe. A je to dobře. Je to pěkné auto, takže proč ne? Tucson nabídne dnes už standardní LED diodové světla pro denní svícení, ohromnou masku chladiče, kterou proběhne i menší pes a k tomu ostře řezané hrany. Vnitřek vozu je už víc zakulacený a i tady se Hyundai veze na vlně oblíbených velkých dotykových displejů. Líbí se nám však, že některá tlačítka zůstávají a není vše integrováno dovnitř systému. Hyundai mluví i o nové navigaci, která je třikrát rychlejší, než ta, která se dosud do vozů dávala.

Zajímavou hodnotou pro české motoristy je velikost zavazadlového prostoru. Tady musíme všechny více než uspokojit – kufr je 513 l velký.

Výbava vozu zahrnuje i zajímavé položky, jinde nevídané. Třeba vyhřívaná a ventilovaná sedadla nejsou v položkách příplatkových výbav moc obvyklá. A když, tak u luxusních limuzín. Bezpečnostní výbava samozřejmě zahrnuje autonomní brzdný systém (je nutný pro dostatečný počet hvězdiček Euro NCAP), hlíádač jízdního pruhu apod. Zajímavé je, že kapota je aktivní při střetu s chodcem nebo cyklistou.

Nová Škoda Superb

Máme fotky Škody Superb ještě před premiérou

Hyundai Blue Link

Ovládněte svůj Hyundai pomocí hodinek

Motory bez překvapení

Motorizace nejsou nijak překvapivé. Benzínový 1.6 GDI má tady výkon 135 koní, s turbodmychadlem 176 koní. Naftové agregáty čítají 1,7 l / 115 PS a 2.0 l / 136 a 184 PS. Všude jsou šestistupňové manuální převodovky, v nabídce ale bude i šestistupňový automat (dvoulitry) a sedmistupňový dvouspojkový automat (benzínové turbo).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama