Novinky
Koncept VW Tristar je náklaďák pro manažery
Před třiceti lety představil Volkswagen první Syncro. A na jeho počest představil nyní koncept Tristar, který je jakýmsi malým náklaďáčkem na bázi modelu T. Jenže…
24.9.2014
Volkswagen Tristar

Jenže tohle není jen tak obyčejný užitkáč. Mohutné vozidlo s valníkovou nástavbou a prodlouženou kabinou a krátkým rozvorem disponuje trvalým pohonem všech kol s mechanickou uzávěrkou zadního diferenciálu a světlou výškou zvýšenou o 30 milimetrů

Pod otevřenou ložnou plochou, na níž je umístěno náhradní kolo s terénní pneumatikou s hrubým vzorkem, se nachází prostorný výsuvný úložný prostor, který je chráněn proti pronikání vody i prachu. V interiéru je kromě otočných a posuvných sedadel řidiče a spolujezdce stolek až pro 20“ tablet, dále nejmodernější zvuková aparatura a systém pro pořádání videokonferencí. Dokonce bylo pamatováno i na stroj na espresso.

Pod přední kapotou je tradiční 2.0 TDI se 150 kW a 450 N.m. Tenhle vysoký terénní náklaďáček tak může vysprintovat na stovku za deset sekund.