Novinky
Hranatý Defender dostal motor z Corvette. Zrychluje jako sporťák
Land Rover Defender se sice už nevyrábí, do historie se ale zapsal nesmazatelným písmem. Jen se zkuste zeptat offroadových nadšenců, které auto se do terénu hodí nejvíce. Jednou z odpovědí bude jistě právě Defender.
27.6.2017
Land Rover Defender

A není se co divit. Jde totiž o historií prověřený pořádný kus auta, který se vyráběl od roku 1983 až do roku 2016. Jeho historie se al začala psát už v roce 1948, kdy na svět přišel jeho předchůdce, tedy model Series I. Úspěch slavil i neuvěřitelnou variabilitou pohonných jednotek, které nabízel. Pod kapotou jste za dobu jeho existence mohli mít atmosférické i turbem přeplňované motory, benzínové řadové šestiválce, karburátorové osmiválce, ale i naftové čtyřválce. „Defíky“ si oblíbila britská královna, ale třeba také armáda České republiky.

Americká technika uvnitř britské klasiky

Čas od času se mu na zoubek podívají i odvážní úpravci. Projekt, který vám dnes představíme, je právě z pera jednoho takového úpravce. Jde o americkou společnost East Coast Defender, která velké a na první pohled neforemné pojízdné krabici napasovala pod kapotu motor z Chevroletu Corvette. Jde o agregát s označení LS3, tedy o V8 o objemu 6,2 litru, která na všechna kola posílá výkon 430 koní. Díky tomu umí takto pravený Defík zrychlovat z 0 na 100 km/h pod šest sekund, což je časový údaj hodný mnohem sportovněji vyhlížejících vozidel.

S výměnou agregátu přišla na řadu i montáž nového samosvoru nebo nového výfukového systému. Design pak lehce vylaďují nová 18palcová kola nebo LED svícení. Uvnitř se pak montáží bezpečnostního rámu myslelo na bezpečnost. Na design a pohodlí zase výběrem sportovních sedadel čalouněných kůží.

Auto jede i vypadá báječně, jen ovšem není z levného kraje. Jen samotná přestavba vyjde na 159 tisíc dolarů, tedy asi 3,7 milionu korun.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama