Novinky
Další vyzyvatel si troufá na Němce. Genesis G70
BMW řady 3 je již po desetiletí nepřekonanou ikonou. A právě proti němu je nový Genesis G70 namířený. Má pohon zadních kol, výkon až 365 koní a vypadá skutečně dobře. Ale podaří se Korejcům prémiovou trojku porazit?
15.9.2017, Martin Müller
Genesis G70 2

Novou korejskou platformu s velkými ambicemi poprvé představila působivá Kia Stinger. Ta k nám ještě ani nedorazila už je tu druhý vůz, který na stejných základech spočinul. Jde o prémiový model koncernu Hyundai s názvem Genesis G70. Nový Genesis je menší a lehčí než Stinger a namísto vyšší střední třídy tak útočí hlavně proti ostříleným německým konkurentům v podobě BMW řady 3, Mercedesu třídy C a Audi A4. Svou koncepcí ale bude G70 nejblíže právě trojce. Stejně jako ona má totiž pohon zadních kol (na přání 4x4), osmistupňovou převodovku a dokonce nabídne i zvučný šestiválec s výkonem 365 koní.

Zajímavý mix

V praxi to znamená, že Genesis G70 zrychlí z 0 na 100 km/h za zhruba 4,7 sekundy a rozjede se buď na elektronicky omezených 250 km/h, anebo ještě dál. Konkrétní čísla výrobce zatím neuvedl. Zajímavostí ale je, že se Jihokorejci nezaměřili jen na vzhled nebo výkonný motor. Šli velice opatrnou cestou kompletního zlepšování vozu. Pod jeho koly tak najdeme třmeny Brembo, o výfukovou soustavu se postaral Remus, a když se přes vnější vzhled, mimochodem silně připomínající Maseratti Ghibli s namixovanou Alfou-Romeo Giulia, přeneseme dovnitř, rozprostře se před námi okázalý interiér s na pohled skvělými materiály.

Genesis tvrdí, že nový model G70 má ještě lepší interiér než sesterská Kia Stinger a podle dosavadních fotografií tomu jsme ochotni věřit. Nové auto tak bude vlivem odlehčení nejen řidičtější, ale dokonce také prémiovější a příjemnější než Stinger. A to by v očích alespoň některých zákazníků BMW řady 3 mohlo stačit. Co říkáte?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama