Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
Autopunk
Besip v narozeninovém videu varuje před masturbací za volantem
Na silnicích to občas vypadá jako na bojišti, a tak se Besip už 50 let stará o to, aby vůči sobě řidiči byli více ohleduplní, aby se věnovali řízení a nestarali se o vše kolem. Jenomže poslední video Besipu je takové, řekněme, zvláštní.
4.9.2017
Besip v narozeninovém videu varuje před masturbací za volantem

Určitě si pamatujte na starší sérii videí, která dostala název Nemyslíš, zaplatíš. Celkem realisticky ukazovala drsné dopravní nehody, jejich příčinu, a nakonec i smutný následek. Režie se tehdy ujal Filip Renč a o finance se postaralo Ministerstvo dopravy. Ale ačkoliv měl tento projekt celkem úspěch, ministerstvo na jeho pokračování odmítlo dát další finance a vše skončilo u ledu. Možná i kvůli ne příliš zodpovědnému řidičskému chování samotného režiséra. Proto se alespoň Besip snaží čas od času udělat krátké video nebo alespoň kampaň, která má řidičům připomínat, že za volantem se mají věnovat jen a pouze řízení.

Bohužel podle statistik to ale někteří stále nechápou. Od začátku letošního roku až do konce července se na našich silnicích stalo 58 tisíc dopravních nehod, při kterých zemřelo 275 osob. Nejčastější příčinou nehod se stalo právě nedostatečné věnování se řízení, které policisté klasifikovali v 9 724 případech. Na druhém místě je s 5 334 případy špatné couvání nebo otáčení se v provozu.

Trapnost nadevše

Besip se ve svém nejnovějším videu zaměřil právě na to, čemu všemu jsou někteří řidiči schopni se za volantem věnovat. Je v pořádku, že se takto upozorňuje na používání mobilu za jízdy. Už ale nerozumíme, proč je do stejné kategorie jako četba nebo právě mobilní telefony zařazena i malá svačina nebo uspokojení jistých potřeb. Samozřejmě souhlasíme, že takové potřeby je lepší nechat na doma, a nakonec i ten oběd lépe chutná u stolu a z talíře. Opravdu je ale potřeba snažit se za každou cenu o humor, když i slepý vidí, že vše sklouzává do trapného ticha?

Reklama, respektive původně zamýšlené bezpečnostní video, asi chtělo vtipně poukázat na řidičské neřesti, ale výsledek bohužel vypadá, jako kdyby vypadl z minulého století. A to jak technicky, tak obsahově. Možná by to příště místo hloupého pokusu o humor to chtělo popřemýšlet nad tím, jak řidičům co nejrealističtěji ukázat důsledky jejich nebezpečného chování na silnicích. To bohužel funguje nejlíp.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama