Jeep Grand Cherokee Trackhawk
Novinky
Nejrychlejší SUV je ještě rychlejší. Teď dá stovku pod 3 sekundy
Vyšel nový automobilový zákon. Známe podrobnosti
Vyšel nový automobilový zákon. Známe podrobnosti!
Škoda Octavia
Tisíc Čechů žaluje Škodu a Volkswagen. Mají šanci na úspěch?
Alfa Romeo Alfetta vize
Větší sestra pro Alfu Romeo Giulia bude. Později. Možná
Americký policejní koráb od Fordu ze 70. let.
Podívejte, jak šel čas s americkými policejními bouráky
Mercedes-Benz What3words
Jen tři slova a nová navigace Mercedesu najde jakékoliv místo
Tesla Model S jako luxusní taxi v Dubaji.
V Dubaji začínají jezdit taxíky Tesla. Budou jich stovky
Mitsubishi eEvolution
Tohle bude nové Mitsubishi Evo. Má to ale háček
Bugatti je známé extrémními servisními náklady.
Výměna pneumatik za 900 tisíc? Zlevníme, slibuje Bugatti
Lamborghini zadečky
To je podívaná! Všechny legendy od Lamborghini na jednom místě
Mazda Cosmo Sport ( 1967 )
Retro: Mazda, která přiletěla z kosmu (1967). Rotační výročí
Shelby Baja Raptor
Pouštní raketa. Shelby řádně vylepšil F-150 Raptor
Tunel Blanka- ilustrační obrázek
Kdy bude pražský okruh? Připravte se na 20 let čekání
Načíst další články Všechny články
  • Project One, supersport nové generace od Mercedesu.
    Na každém autosalonu se auta dají rozdělit do dvou skupin. Na praktické novinky, které si můžete jít krátce poté za rozumné peníze koupit, a pak na exkluzivní supersporty, luxusní parníky za miliony a ohromující koncepty. I když v životě většina z nás jezdí auty té první kategorie, lesk a přitažlivost autosalonům dodává především kategorie druhá. Jak to letos bylo na IAA ve Frankfurtu?
  • Kia Proceed Concept je předzvěst krásného korejského kombi.
    Nádherným supersportům a luxusním korábům s tisícem koní můžou levná rodinná SUV konkurovat jen těžko. V praxi jsou to však právě tahle obyčejná auta, která si nakonec koupíme. V záplavě bombastických novinek z autosalonu ve Frankfurtu by proto byla škoda zapomenout na zajímavá auta, kterými budeme v dalších letech doopravdy jezdit.
  • BMW na autosalonu ve Frankfurtu zazářilo.
    Málokdy se stane, že by nějaká značka na velkém autosalonu tak vyčnívala, jako to bylo v případě letošního Frankfurtu a BMW. A vězte, že největší plocha expozice ze všech automobilek zdaleka nebyla tím jediným a hlavním důvodem, proč tomu tak bylo. Pokud jde o nás, mnichovští překonali i neméně působivou přehlídku na stánku Mercedeseu.
Naši autoři
Martin Müller, redaktor.
Redaktor
Vojta Bednář, redaktor.
Redaktor
Petr Hanke, automobilový novinář.
Autor
Reklama